رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد گفت: آرامش و امنیت کشور مرهون خدمات ارزشمند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۶۸۱۸۰۹
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۷

حجت‌الاسلام غلامرضا مزارعی پیش از ظهر امروز در جمع نیروهای نظامی و انتظامی با گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر، آرامش کنونی کشور را مدیون رشادت‌های سپاه پاسداران دانست و گفت: امروزه در بسیاری از کشورهایی که به لحاظ مادی ثروتمند و به لحاظ تجهیزات نظامی تا دندان مسلح هستند ناامنی وجود دارد اما به برکت رهبری حکیمانه رهبر انقلاب و حضور مقتدر سپاه، کشور در آرامش به سر می‌برد.

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: به یاری خداوند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از قدرتمندترین نیروهای دنیا است و در کنار این اقتدار نظامی، پیروی از ائمه اطهار(ع) و ولایت فقیه از دیگر ویژگی‌های برجسته سپاه است.

وی با بیان اینکه ایمان بزرگترین اسلحه سپاه است، افزود: امروز از زبان کسانی که نظام و انقلاب را قبول ندارند اقتدار سپاه پاسداران بیان می‌شود.

این مسؤول تصریح کرد: اگر برای آمریکا و دیگر کشورهای تروریست جهان مسیر بود به ایران حمله می‌کردند و شرایطی مانند یمن برای ملت ما رقم می‌زدند اما آنها از قدرت و اقتدار عظیم سپاه آگاه هستند و به خود جرأت کوچکترین تعرضی به خاک جمهوری اسلامی ایران را نمی‌دهند.

مزارعی ادامه داد: بسیاری از سپاهیان ما مانند شهید اورنگ حتی بعد از بازنشستگی در خدمت نظام و انقلاب هستند و جان خود را در این راه فدا می‌کنند.

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد آزادسازی خرمشهر در سوم خرداد سال 1361 را مدیون تدابیر حکیمانه بنیانگذار انقلاب اسلامی و از خودگذشتگی رزمندگان دانست و تصریح کرد:رشادت‌ها و از خودگذشتگی سربازان انقلاب اسلامی در عملیات بیت‌المقدس سال 61 موجب آزادسازی خرمشهر شد.

ارسال نظرات