به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان:به مناسبت ولادت یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) و برای اولین بار مراسم پیاده روی شکوه انتظار در شهرستان راور برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۸۱۷۳۳
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۹

 به گزارش خبرگزاری بسیج درکرمان:به مناسبت ولادت یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) و برای اولین بار مراسم پیاده روی شکوه انتظار در شهرستان راور برگزار شد.
قطعاً شما از پیاده روی اربعین که همزمان با مراسم میلیونی پیاده روی اربعین از نجف تا کربلا برگزار می شود و به دنبال آن چند سالیست در شهرهای کشورمان نیز برگزار می شود شنیده و دیده اید، بطوریکه برای اولبن بار هم در سال گذشته این مراسم با حضور باشکوه مردم راور در این شهر برگزار شد.
اما اینبار و برای اولین بار در کشور به مناسبت نیمه شعبان، راوری ها دست به حرکت عظیمی زدند که در کشور بی نظیر بود و آنها با حضور چند هزار نفری خود و به نشانه احترام و تبریک به حضرت مهدی (عج) مسیر بیش از ۴ کیلومتری سقاخانه حضرت ابوالفضل(ع) تا مهدیه شهر راور را پیاده روی کردند.
پیاده روی که بر خلاف دیگر همایش های پیاده روی در آن هیچ جایزه مادی در کار نبود و مردم به احترام امام زمان(عج) قدم در این راه گذشتند و مسیر را طی کردند و در مهدیه راور و حرم شهدای گمنام شهرستان حضور پیدا کردند و تا پاسی از شب با اجرای برنامه هایی این روز بزرگ را جشن گرفتند.
شایان ذکر است: از نکات قابل توجه این مراسم برپایی موکب های صلواتی در طول مسیر برای پذیرایی از شهروندان راوری بود.

ارسال نظرات