امیدهایی که دولت مدبران، ناامید کرد؛

پروژه آبرسانی به دهستان سخوید بعد از هفت ماه همچنان سر در هوا/هشدار امام جمعه نیر:قبل از آنکه مردم وارد عمل شوند،کاری بکنید

پروژه آبرسانی به روستاهای دهستان سخوید بعد از گذشت ماه از کلنگ زنی همچنان به حال خود رها شده است.
کد خبر: ۸۶۸۱۵۳۸
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از تفت،  کلنگ زنی پروژه آبرسانی دهستان سخوید بخش نیر شهرستان تفت، 17 آذر ماه سال گذشته صورت گرفت و قرار بود پیمانکار طرح طی 9 ماه با اعتباری بالغ بر 900 میلیون تومان آبرسانی به روستای های این دهستان را انجام دهد.

اما با گذشت 7 ماه از کلنگ زنی پروژه هنوز هیچ اقدامی از سوی پیمانکار صورت نگرفته است.

یکی از اعضای شورای روستای باغبید دهستان سخوید در گفتگو با خبرنگار صبح تفت گفت: کلنگ زنی این پروژه 7 ماه پیش در روستای باغبید انجام شد و پروژه بدون هیچ گونه مناقصه و مزایده ای به پیمانکار که شرکت تعاونی دهیاری بخش نیر بود واگذار شد.

بیکی، ادامه داد: شرکت تعاونی دهیاری تخصص انجام این پروژه را نداشت لذا خود پروژه را به شخص دیگری واگذار کرد؛ این شخص تجربه کافی را نداشت و پروژه با تاخیر چند ماهه مواجه شد.

وی بابیان اینکه پیمانکار حتی وسیله کار خود مانند بیل را از درب منزل مردم می گرفت، افزود: درپایانسالگذشتهپیمانکاربدونمجوزاز اداره راه وشهرسازی، اقدام به حفر کانال برای خواباندن لوله کرد اما از آنجا که بدون مجوز بود؛ اداره راه وشهرسازی کانال را پر کرد.

وی در پایان گفت: این پروژه هم اکنون به حال خود رها شده است و پیمانکار می گوید بودجه نداریم؛ سئوال ما از مسئولان این استکهچرا بعد از 7 ماه این پروژه به حال خود رها شده است؟ چه کسی وظیفه نظارت بر پیمانکار دارد.

امام جمعه نیر در همین رابطه به خبرنگار صبح تفت گفت: چندی پیش در رابطه با موضوع پروژه آبرسانی سخوید با مسئولان شهرستان صحبت کردم و قول پیگیری گرفتم؛ اما با گذشت سه هفته هنوز اقدامی صورت نگرفته است.

حجت الاسلام دهقانپور با هشدار به مسئولان شهرستان تفت گفت: مسئولان استان و شهرستان باید بدانند وضعیت آب بخش نیر بحرانی است؛ این مردم امسال تابستان درمورد آب مشکلی جدی دارند؛شماوظیفهداریدآبشهریوروستاییمردمراتامینکنید.

وی با بیان اینکه امسال سال اقدام و عمل است و نه وعده و وعید، تصریح کرد: هشدار می دهم قبل از اینکه خود مردم وارد عمل شوند فکری بردارید.

گفتنی است پروژه آبرسانی به دهستان سخوید، چندمین پروژه و طرحی است که در دولت تدبیروامید به حال خود رها شده است.

منبع:صبح تفت
ارسال نظرات