مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه حُر مشهد با بیان اینکه اسلام دارای دو بال عاشورا و انتظار است گفت: دشمن درصدد تضعیف این دو فرهنگ غنی است.
کد خبر: ۸۶۸۱۴۹۰
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام علی نوروزی در جشن بزرگ نیمه شعبان که با حضور جمع کثیری از بسیجیان حوزه مقاومت بسیج پنج حُر در محل مسجد ابوالفضلی روستای گرجی علیا برگزارشد، به ایراد سخن پرداخت.

وی با بیان اینکه اسلام دارای دو بال عاشورا و انتظار است، تداوم اسلام ناب و انقلابی را در سایه حفظ  این دوبال دانست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه حُرمشهد اظهار داشت: معاندین نظام همواره سعی دارند با طراحی شیوه های مختلف روانی، فرهنگ عاشورا و فرهنگ انتظار را تضعیف کنند در حالی که بسیج به عنوان نوک پیکان دفاع از فرهنگ علوی عاشورایی توان مقابله با توطئه ها را داشته و همواره با الگوگیری از خط ولایت و شهادت جلوی تهدیدات نرم و مداخله گر آمریکا و ایادی او را گرفته است.

وی ابراز داشت: یکی از شیوه های مختلف دشمنان انقلاب برای حذف روحیه انقلابی مردم خصوصا جوانان، کمرنگ جلوه دادن مظاهر عاشورایی است.

نوروزی بیان داشت: حرکتهای به اصطلاح جهادی در قالب تفکرات تکفیری نماد بارز کمرنگ جلوه دادن حرکت عظیم عاشوراست و این انحراف از مسیر حق است که بحمدالله این توطئه ها هم در سال های اخیر بطلانش ثابت شده و راه به جایی نبردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها