یکی از رزمندگان عملیات بیت المقدس:

پشتیبانی رزمندگان از ولایت فقیه، رمز اصلی آزادسازی خرمشهر بود

یکی از رزمندگان عملیات بیت المقدس گفت: صدام پس از 34 روز توانست خرمشهر را تسخیر و 19 ماه بر این شهر تسلط داشت تا اینکه رزمندگان اسلام با فرمان امام خمینی (ره) و تبعیت از ولایت در کمتر از 30 روز این شهر را از چنگال رژیم بعثی خارج نمودند.
کد خبر: ۸۶۸۱۴۷۳
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ پاسدار محمد عجم صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی گناباد که به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در محل اداره جهاد کشاورزی شهرستان برگزار شد، گفت: پس از شکل گیری انقلاب اسلامی هیمنه استکبار جهانی متزلزل شد و لذا آنان با شگردهای مختلف در صدد سرنگون کردن انقلاب اسلامی بوده و می باشند.

وی اظهار کرد: استکبار جهانی در سال های اولیه از پیروزی انقلاب اسلامی با آگاهی از وضعیت نابسامان نیروهای مسلح، تجهیزات نظامی و رئیس جمهور وابسته به خودشان اقدام به جنگ نظامی علیه ایران نمودو مطمئن بودکه انقلاب اسلامی با ادوات جنگیشان توسط صدام به شکست مواجه می شود.

عجم ادامه داد: اما اخلاص، ایثار و از خودگذشتگی، تبعیت از ولایت فقیه و توکل به خدا سبب پیروزی رزمندگان ایران اسلامی بر جنگ تحمیلی 8 ساله شد و استکبارآنچنان ضربه ای خورد که قادر به انجام مجدد اینگونه اقدامات جاهلانه و عجولانه نیست.

این رزمنده شرکت کننده در عملیات الی بیت المقدس با بیان خاطره ای از عملیات الی بیت المقدس خاطرنشان کرد: صدام پس از 34 روز توانست خرمشهر را تسخیر و 19 ماه بر این شهر تسلط داشت تا اینکه رزمندگان اسلام با فرمان امام خمینی (ره) و تبعیت از ولایت در کمتر از 30 روز این شهررا از چنگال رژیم بعثی خارج نمودند و با عنایات انجام شده در این عملیات از سوی خداوند قلباً به این سخن امام راحل که "خرمشهر را خدا آزاد کرد"، پی بردم.

عجم با بیان اینکه در شرایط کنونی جامعه حق و باطل مشخص است، اذعان کرد: یکی از مهمترین باطل هایی که در جامعه ما توسط برخی از سست عنصران رخ داد، فتنه سال 1388 بود که در این حادثه سران فتنه مشخص شدند.

وی افزود: در حال حاضر و با مشخص بودن واضح حق و باطل، افرادی که نسبت به انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن بی تفاوت هستند، جزء حامیان سران فتنه 88 هستند و نمی توانند این موضع گیریشان را انکار نمایند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها