معاون اجرایی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام:
سرهنگ پاسدار عبدالمحمد سعیدی در صبحگاه نیروهای مسلح شهرستان بن، آزادسازی خرمشهر را نماد نمایش اقتدار و ابتکار عمل رزمندگان ایرانی دانست.
کد خبر: ۸۶۸۱۴۶۵
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی در سپاه ناحیه شهرستان بن برگزارشد.

در این مراسم که نیروهای نظامی و انتظامی، خانواده معظم شهدا و جمعی از مدیران ادارات و بسیجیان حضور داشتند، معاون اجرایی سپاه حضرت قمر بنی هاشم(علیه السلام) گفت: فتح خرمشهر پیام مهمی به جهانیان بود که ملت شریف و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران آنگاه که پای دفاع از اسلام و ایران باشد استوارتر از همیشه و تا آخرین قطره خون در صحنه خواهند ماند.

وی افزود: تلاش همگانی و ایستادگی سربازان اسلام در عملیات های سرنوشت ساز و تعیین کننده موجب حیرت حامیان صدام و دشمنان اسلام شد. دلاورمردانی که با جان فشانی های و از خودگذشتگی های خود تاثیر به سزایی در پیشبرد اهداف نظامی سیاسی ایران در جنگ تحمیلی داشتند و اجازه غارت ذره ای از خاک کشور را به دشمن ندادند.

وی در بیان دستاوردهای عملیات بیت المقدس تصریح کرد: در عملیات بیت المقدس و فتح خرمشهر 19 هزار تن به اسارت در آمدند که فرماندهان دشمن نیز در میان آنان بودند. علت دستگیری فرماندهان عراق نیز این بود که سربازان اسلام پس از محدود کردن مرز، به طرف رودخانه اروند کنار حرکت کردند و به این ترتیب عقبه عراقی ها را به محاصره خویش در آوردند و بدین ترتیب تمامی نیروهای عراقی اسیر شدند.

سرهنگ سعیدی، علت پیروزی عملیات بیت المقدس را هوشیاری جوانان و فرماندهان و تیزبینی آنان و ایمان و اعتقاد به ارزش ها و عشق به شهادت بیان کرد.

وی افزود: هر جا و در هر عملیاتی که توکل و اعتقاد به خدا وائمه معصومین بود، قطعا در آن عملیات رزمندگان پیروز می شدند و قدرت غیب الهی در آن بود.

وی عوامل پیروزی عملیات بیتالمقدس را حضور مردم و رهبری امام دانست و بیان کرد: همواره مردم، امام و رهبری را ولی امرخدا قرارمی دادند و همیشه گوش به فرمان بودند که این پیروزی هاحاصل شد.

در پایان این مراسم از خانواده های معظم شهدای عملیات بیت المقدس تجلیل و قدردانی شد.

ارسال نظرات