همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر، رژه موتوری با حضور ارگانها و نهادها از کنار قبور مطهر شهدا تا گلزار شهدای بهاباد برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۸۱۴۶۲
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، به مناسبت سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهررژه موتوری با شرکت خودروهای ادارات و نهاد ها از کنار قبور مطهر شهدای گمنام آغاز و طی مسیر خیابان های امام خمینی، میدان سپاه خیابان پاسداران، میدان امام حسین به طرف گلزار شهدای بهاباد و بهشت محمدی ادامه داشت و شرکت کنندگان در این مراسم با حضور در گلزار شهدای بهاباد یاد و خاطره امام شهیدان و شهدای 8 سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.

در این مراسم حجت الاسلام "روح الله میر فخرالدین" مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهاباد ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس به خصوص شهدای فتح خرمشهر بهاباد گفت:فتح خرمشهر از ایام الله فراموش نشدنی و خاطره آفرین در تاریخ انقلاب اسلامی بود که کمر استکبار را شکست.

وی با گرامیداشت سوم خرداد ماه سالروز فتح خرمشهر و روز مقاومت، ایثار و پیروزی گفت: فتح خرمشهر نقطه عطفی در دوران دفاع مقدس و حتی تاریخ معاصر است.

حجت الاسلام میر فخر الدین فتح خرمشهر را فتح ارزش‌های ناب اسلام نام برد و افزود: دشمن با فتح خرمشهر عقب‌نشینی کرد و معادلات آنها به هم ریخت.

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه بهاباد گفت: فتح خرمشهرعشق به امام(ره) را دو چندان کرد و دفاع مقدس متحول شد و شور رزمندگان اسلام، جلوی دسیسه‌های دشمنان و ارتش بعث عراق را گرفت.

شرکت کنندگان در پایان این مراسم با حضور در گلزار شهدای بهاباد با آرمانهای شهدا و امام شهدا تجدید میثاق نمودند و یاد و خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.

در این مراسم معاون فرماندار، جمعی از مسئولین ادارات و نیروی های انتظامی و بسیج حضور داشتند.


ارسال نظرات