خبرهای داغ:
مدیر خانه مطبوعات خوزستان از انعقاد تفاهمنامه خانه مطبوعات و میراث فرهنگی خوزستان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۸۱۴۴۴
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۲
رضا علیجانی در گفتگو با خبرنگار بسیج اظهار کرد: در هفته میراث فرهنگی بین اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی گردشگری خوزستان و خانه مطبوعات خوزستان، تفاهم نامه ای به امضا رسید. امضای آن در نخستین جشنواره تخصصی مطبوعات در حوزه صنایع دستی، گردشگری و میراث فرهنگی با حضور اصحاب رسانه انجام شد.

وی هدف از انعقاد این تفاهم نامه را با توجه به وجود رسانه های دیداری و شنیداری و خبرنگاران توانمند در سطح استانی و ملی، استفاده از قابلیت های طرفین جهت نیل به توسعه گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی اعلام کرد.

مدیر خانه مطبوعات خوزستان بیان کرد: با توجه به وجود خبرنگارانی که با حساسیت تمام موضوعات مربوط به میراث فرهنگی را دنبال می کنند، همکاری و هماهنگی برای اعزام خبرنگاران به مناطق گردشگری و تاریخی به منظور تعامل بین طرفین و معرفی ظرفیت های خوزستان، برگزاری دوره های تخصصی با حضور اساتید مطرح در زمینه گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی جهت ارتقا و افزایش خبرنگاران فعال در رسانه های استان با هماهنگی خانه مطبوعات خوزستان در مرکز آموزش عالی کاربردی میراث فرهنگی و صدور گواهی نامه از جمله بندهای این تفاهم نامه است.

علیجانی افزود: از جمله تعهدات خانه مطبوعات برگزاری نخستین جشنواره تخصصی مطبوعات در حوزه صنایع دستی، گردشگری و میراث فرهنگی با حضور اصحاب رسانه است.

وی در پایان عنوان کرد: معرفی اماکن تاریخی، گردشگری و ظرفیت های صنایع دستی استان خوزستان در رسانه های محلی و کشوری و برگزاری مراسم روز میراث و رسانه در سال های آینده از دیگر تعهدات خانه مطبوعات خوزستان است.

به گزارش خبرنگار مهر، در نخستین مراسم روز میراث و رسانه، از طرف مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری خوزستان از رضا علیجانی مدیر خانه مطبوعات خوزستان هم تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها