امام جمعه شهرستان جم:

روز آزادی خرمشهر، یادآور فتح فاتحان بر بلندترین و ناممکن‌ترین فرازها است

حجت الاسلام محمد گنجی، به فتح خرمشهر اشاره کرد وگفت: روز آزادی خرمشهر، روز یادآور فتح فاتحان بر بلندترین و ناممکن‌ترین فرازها و روزی است که دشمن در مقابل ایمان زمینیان آسمانی تبار به زانو درآمد و دست خدا قفل گشای درهای بسته شد.
کد خبر: ۸۶۸۱۴۳۷
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۵


به گزارش خبرگزاری بسیج از جم؛ امام جمعه شهرستان جم در  مراسم جشن میلاد امام عصر(عج) ضمن تبریک میلاد امام زمان و سالروز آزادسازی خرمشهر ، به بیان شخصیت والای حضرت مهدی(عج) پرداخت و نشانه های واقعی منتظران حضرت را داشتن اخلاص، ایمان و اعتقاد راسخ به امام زمان برشمرد.

حجت الاسلام محمد گنجی با بیان اینکه اگر کسی عظمت حضرت ولیعصر(عج) را به صورت کامل درک کند بی شک شیفته حضرت خواهد شد، افزود: باید با انجام کارهای خشنود کننده آقا امام زمان زمینه ظهور را فراهم نماییم.

وی در ادامه به فتح خرمشهر اشاره کرد وگفت: روز آزادی خرمشهر، روز یادآور فتح فاتحان بر بلندترین و ناممکن‌ترین فرازها و روزی است که دشمن در مقابل ایمان زمینیان آسمانی تبار به زانو درآمد و دست خدا قفل گشای درهای بسته شد.

گنجی که خود در عملیات آزادسازی خرمشهر حضور داشته بیان کرد: بی تردید آزادسازی خرمشهر یک فصل به یاد ماندنی از حماسه آفرینی مردانی است که با اتکا به قدرت الهی پای به عرصه جهاد نهادند و با نمایش ایمان پولادین خود که بر گرفته از تعالیم اسلام ناب محمدی(ص) است، حماسه ای جاوید را رقم زدند که تمامی قدرتمندان متکبر و مغرور جهان را به حیرت وا داشتند.


پیام روز تاریخ ساز سوم خرداد :پرهیز از دو دستگی ها و کار و تلاش مجاهدانه


در ادامه فرماندار شهرستان جم نیز گفت: نبرد بزرگ، سرنوشت‌ساز و غرورآفرين بيت ‌المقدس كه براي رهاسازي خرمشهر از سلطه‌ نيروهاي مهاجم عراقي انجام شد، از دهم ارديبهشت ماه تا چهارم خرداد ما 1361 به طول انجاميد.

فتح الله نوروزی افزود: اين نبرد حماسي علاوه بر پايان بخشيدن به 19 ماه اشغال بخشي از حساس‌ترين مناطق خوزستان و آزادسازي خرمشهر، ضربه‌اي سهمگين و كمرشكن به توان رزمي و جنگ طلبي‌هاي دشمن مهاجم وارد ساخت.

وی  اذعان داشت: ایمان و اتکای به خداوند متعال ،حفظ وحدت و همبستگی ، پرهیز از دو دستگی ها و کار و تلاش مجاهدانه مهمترین رمز پیروزی و در عین حال پیام روز تاریخ ساز سوم خرداد است.

این مراسم به همت سپاه شهرستان جم و با همکاری شهرداری جم و ادراه ورزش و جوانان شهرستان  شب گذشته با استقبال خوب مردم و حضور مسئولین شهرستان جم و با هنرنمایی گروه هنری کوثر ولایت اعزامی از تهران در پارک چکاسه(تپه چکاسه) برگزار شد.

انتهای خبر/

ارسال نظرات
آخرین اخبار