سوم خرداد و عملیات غرور آفرین بیت المقدس یادآور مقاومت ، ایثارگری، از خود گذشتگی، جهاد و ولایت پذیری رزمندگان و مردم مقاوم خرمشهر است که با ایستادگی دلاورانه خود در مقابل آتش جنگ دیکتاتور عراق برای همیشه در دل ملت ایران و آزادگان جهان جاودانه شدند.
کد خبر: ۸۶۸۱۳۷۲
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از تهران بزرگ ؛ سپاه حضرت محمدرسول الله(ص)تهران بزرگ به مناسبت سوم خرداد سالروز عملیات غرور آفرین بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر بیانیه ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است :سوم خرداد و عملیات غرور آفرین بیت المقدس یادآور مقاومت ، ایثارگری، از خود گذشتگی، جهاد و ولایت پذیری رزمندگان و مردم مقاوم خرمشهر است که با ایستادگی دلاورانه خود در مقابل آتش جنگ دیکتاتور عراق برای همیشه در دل ملت ایران و آزادگان جهان جاودانه شدند.

این بیانیه عملیات بیت المقدس را آغاز شکست استکبار جهانی می داند و خاطرنشان می کند : آزاد سازی خرمشهر که به تعبیر بنیانگذار حکیم انقلاب حضرت امام خمینی (ره) با نیروی الله از چنگ دژخیمان زمان رها شد ؛ نقطه عطفی در پیروزی های بعدی دفاع مقدس گردید و با این پیروزی خواب دشمن را بر آشفت و رؤیای قدرت طلبی آن ها را به کابوسی پر از وحشت و اضطراب مبدل ساخت و پس از گذشت یک سال و اندی از کوبیدن برطبل جنگ و آتش افروزی، ندای صلح را مطرح کرد و متوسل به قدرت های شیطانی و استکباری شد تا او را از مهلکه نجات دهند و حامیان منطقه ای و فرا منطقه ای صدام با طرح قطعنامه های مکرر در سازمان های بین المللی خواستار توقف نبرد شدند و حمایتشان را از دست پرورده و عروسک خیمه شب بازی خود آشکارتر کردند.

در بیانیه سپاه تهران بزرگ مقاومت رزمندگان اسلام را منشأ مقاومت رزمندگان کشورهای اسلامی در زمان فعلی می داند و تصریح می کند:روحیه شهادت طلبی و دلاور مردی رزمندگان مصمم و استوار ایران اعم از ارتش و سپاه و بسیج در سوم خرداد 61 چنان ترس و دلهره ای در دل مستکبرین ایجاد کرد که نه تنها در دوران حماسه آفرینی دفاع مقدس که پس از آن و تا کنون همچنان ادامه دارد و امروزه مقاومت و از خود گذشتگی مدافعان حرم که در مقابله با جنگ های نیابتی این قدرت های مستکبر از جان خود گذشته اند و ایستادگی رزمندگان لبنان، فلسطین، عراق، سوریه و یمن نیز به یقین درس گرفته و ریشه در پایمردی رزمندگان اسلام در آن سال های طلایی دارد.

آن چه می تواند ناگفته های جنگ را برای نسل های انقلاب شکوفا سازد؛ به یقین بازگویی خاطرات پیشکسوتان جهاد و شهادت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران و ترویج فرهنگ با شکوه 8 سال دفاع مقدس است که به فرموده مقام معظم رهبری(مدظله العالی) اجر و ثوابش کمتر از جهاد و شهادت نیست.

در این بیانیه تأکید شده : ما رزمندگان بسیجی و پاسدار سپاه حضرت محمد رسول ا... (ص) تهران بزرگ؛ بار دیگر ضمن اعلام وفاداری و تجدید عهد و پیمان با آرمان های والای امام راحل و یاران شهیدمان، محکم و استوار اعلام می کنیم گوش به فرمان ولی فقیه و رهبر آگاه و بیدار خود هستیم و هر لحظه آماده ی جانفشانی برای حفظ و حراست از نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشیم و اجازه نخواهیم داد دشمن لحظه ای خیال نفوذ به مرزهای جمهوری اسلامی را در سر بپروراند.


ارسال نظرات