رئیس موسسه روایت سیره شهدا گفت: ترویج فرهنگ شهدا بستر را برای ظهور امام زمان(عج) فراهم خواهد کرد.
کد خبر: ۸۶۸۱۳۳۷
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام محمد مهدی ماندگاری امروز در همایش وقف شهید در سبزوار با بیان اینکه ترویج فرهنگ شهدا راه نجات نسل جوان را باز می کند اظهارداشت: امروز نسل جوان ما نیاز به منجی دارد و شهدا همانطور که در میدان رزم  سبب حفظ نظام شدند فرهنگ انها نیز می تواند راه نجاتی برای نسل جوان باشد.
 
وی با بیان اینکه دور تا دور کشور ما را گرگ های آمریکایی و آل سعود هستند تاکید کرد: این فرهنگ شهادت است که دشمنان را از حمله به ایران باز داشته چراکه تجربه جنگ به آنها نشان داده است جوانان ایرانی اماده شهادت هستند.
 
ماندگاری با بیان اینکه دشمنان با استفاده از ابزار مختلف فرهنگی سعی در دور کردن جوانان از فرهنگ شهدا و شهادت دارند تصریح کرد: باید جامعه را به گونه ای تربیت کنیم که ۸۰میلیون شهادت طلب داشته باشیم تا هیچ کس نتواند نگاه چپ به کشور ما داشته باشد.
 
رئیس موسسه سیره شهدا ادامه داد: برای فراهم کردن شرایط ظهور نیز باید افرادی را که عاشق شهادت هستند تربیت کنیم.
 
ماندگاری همچنین با بیان اینکه ترویج فرهنگ شهدا نیازمند هزینه در امور فرهنگی است تاکید کرد: اولین گروهی که باید پیشگام در تروج این فرهنگ شوند خانواده معظم شهدا هستند.
 
وی ادامه داد: خانواده شهدا در ابتدا با وقف فرزندان خود از اسلام دفاع کردند و امروز برای حفظ این روحیه باید اقدام کنند.
 
رئیس موسسه سیره شهدا در جمع خانواده شهدای در این همایش تاکید کرد: در اکثر موارد مانند ساخت مدارس ، درمانگاه ها و امورات خیر واقف وجود دارد وانتظار می رود برای خانواده شهدا برای ترویج فرهنگ شهدا پیش گام شوند.
 
در انتهای مراسم نیز علی رضا فیلسرایی دبیر ستاد وقف شهید با تجلیل از واقفان این حوزه بیان کرد: پس از تشکیل این ستاد تا کنون وقف هایی مانند ساخت پل ،وقف آپارتمان ،زمین و آب کشاورزی برای ترویج فرهنگ شهادت انجام شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها