فرمانده ناحیه مقاومت بسیج درگز بیان داشت: خارج نمودن اهواز از برد توپخانه دشمن مهم‌ترین هدف عملات بیت المقدس بود.
کد خبر: ۸۶۸۱۳۱۷
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ دوم پاسدار محمد هادی قوی پنجه در مراسم صبحگاه مشترک با حضور نیروهای نظامی و انتظامی که به مناسبت ازادسازی خرمشهر در ناحیه مقاومت بسیج درگز برگزار شد، ضمن تبریک میلاد با سعادت ولی عصر (عج) گفت: حماسه فتح خرمشهر با عمليات بيت المقدس در بيستم ارديبهشت آغاز شد و پس از دو هفته در روز سوم خرداد ۶۱ منجربه آزادسازى خرمشهر گرديد.

وی با اشاره به خاطرات شهید صیاد شیرازی فتح خرمشهر را خواست خدا خواند و گفت: شهید صیاد شیرازی به عنوان مسؤول در قرارگاه كربلا، مركز عمليات مشترك ارتش و سپاه انقلاب اسلامي را عهده دار بود، با این حال در علت آزاد سازی خرمشهر می گوید: من به عنوان يك رزمنده كوچك اسلام، شاهد و ناظر بودم كه خداوند خرمشهر را آزاد كرد و هيچ دليل ديگري را قبول نمي كنم.

وی مهم ترین اهداف در عمليات بيت المقدس را  آزادسازي خرمشهر و خارج نمودن اهواز از برد توپخانه دشمن خواند و افزود: آزادسازي خاک جمهوري اسلامي ايران از اشغال دشمن و بازپس گيري مناطق استراتژيک و شهرهاي مهم همچون: حميديه، خرمشهر، هويزه و نورد از اشغال متجاوزين عراقي از اهداف اين عمليات بود.

وی عامل اصلی اقتدار ایران را مقاومت و ایستادگی در مقابل تهدیدات دشمنان خواند و با اشاره به سخنان رهبر انقلاب گفت: دشمن از جمهوری اسلامی شجاع و مقتدر می ترسد، دشمن از اسلام مقتدر می ترسد دشمن از اسلام شجاع می ترسد از جمهوری اسلامی به این جهت می ترسند و به این جهت حمله می کنند حمله آنها از ترس آنهاست.

خاطر نشان می شود؛ ادای احترام به مقام شامخ شهداء، بازدید از نیروهای مسلح مستقر در میدان صبحگاه، اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی و اجرای نیایش از برنامه های این آیین بود و مراسم با رژه خودرویی در سطح شهر تا مراز شهدا به همراه غبار روبی گلزار شهدا به پایان رسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها