طهایی گفت: امروزه دشمن جنگ اقتصادی به راه انداخته و می خواهد از این طریق ملت ایران را تسلیم خود کند که مطمئنا رمز پیروزی این جنگ نیز همدلی و اتحاد است
کد خبر: ۸۶۸۱۲۸۲
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سید حمید طهایی در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان البرز که صبح امروز در امامزاده محمد (ع) کرج برگزار شد، با اشاره به اینکه در چنین روزهایی بودکه دشمن بخشی از کشور را اشغال کرده و سعی در به زانو درآوردن انقلاب اسلامی داشت عنوان کرد: دشمن در آن زمان با دریافت تجهیزات نظامی از سایر کشورها، قصد نابودی انقلاب اسلامی را داشت.

دشمن با جنگ اقتصادی به میدان آمده است/ رمز پیروزی در این جنگ اتحاد و همدلی است

وی افزود: امنیت امروز کشور مدیون رزمندگان انقلاب اسلامی است و با همت و همدلی که حول محور ولایت فقیه بود، فتح خرمشهر عملی شد و این رزمندگان توانسنتد دشمن را از پا درآورند.

استاندار البرز با اشاره به اینکه دشمن پس از تصرف خرمشهر قصد اشغال دیگر مناطق را داشت گفت: با همکاری نیروهای سپاه، ارتش و بسیج و با اتحادی که داشتند توانستند شاهد آزادسازی خرمشهر باشند چراکه در غیر این صورت این پیروزی به دست نمی آمد.

وی گفت: امروزه دشمن جنگ اقتصادی به راه انداخته و می خواهد از این طریق ملت ایران را تسلیم خود کند که مطمئنا رمز پیروزی این جنگ نیز همدلی و اتحاد است و با توجه به اینکه در سال "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" قرار داریم باید با تمام تلاش بتوانیم منویات رهبری در این خصوص را عملی سازیم.
ارسال نظرات