خبرهای داغ:
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به این‌که دولت تدبیر و امید با عقلانیت مسائل را آرام‌ آرام پیگیری می‌کند گفت: ۴ بیمارستان در منطقه آبادان و خرمشهر به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۸۶۸۱۲۴۸
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از خرمشهر، علی ربیعی در جمع نیروهای مسلح شهرستان خرمشهر مقابل مسجد جامع این شهر اظهار داشت: من به نمایندگی از دولت تدبیر و امید جهت عرض ادب خدمت مردم خرمشهر رسیدم تا بگویم دولت شهر فداکاران را فراموش نخواهد کرد. دولت برخاسته از ایثار سوم خرداد است.

وی افزود: تنها خرمشهر باز پس گرفته نشد بلکه مرزهای جدیدی به روی کشور باز شد. همه قدرت‌های جهان ناچار به پذیرش شکست شدند. ما نیازمندیم که متعلق به اخلاق سوم خردادی باشیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی عنوان کرد: روزی در این تریبون گفته شد که اگر آب شیرین نشود وزیر را در لوله می‌گذاریم اما دولت تدبیر و امید با عقلانیت مسائل را آرام‌ آرام پیگیری می‌کند.

ربیعی گفت: دولت به اذن خداوند تمام قفل‌ها را با عقلانیت و سخت‌کوشی باز خواهد کرد با اخلاق سوم خردادی قفل‌ها را خواهد گشود.

وی بیان کرد: 4 بیمارستان در منطقه آبادان و خرمشهر به بهره‌برداری می‌رسد. 16 هزار بیمه شده اولی داریم این یعنی 16 هزار شغل ایجاد شده است. تجربه نشان داده که در کنار شغل رسمی شغل‌های غیررسمی نیز وجود دارد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: اکنون 180 هزار هکتار از طرح 550 هزار هکتاری به طور کامل آماده‌سازی شده است. سهم آبادان و خرمشهر از این طرح در ماه‌های آینده جاری می‌شود.

ربیعی اظهار داشت: در تفاهم‌نامه‌ای که امروز با کمیته امداد خواهیم بست 300 میلیارد ریال برای خرمشهر اشتغال داده خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها