جانشین اداره سرمایه‌های انسانی ستاد کل نیروهای مسلح در واکنش به لیست جدید سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: تحت تأثیر جو سازی رسانه‌ها نیستیم و فوتبالیست‌های سرباز بعد از دریافت کارت پایان خدمت می‌توانند در هرجا که تمایل داشتند حضور یابند.
کد خبر: ۸۶۸۱۲۱۲
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار موسی کمالی جانشین اداره سرمایه‌های انسانی ستاد کل نیروهای مسلح، در واکنش به عملکرد کی‌روش درخصوص قرار دادن دو بازیکن سرباز یعنی بختیار رحمانی و سروش رحیمی در لیست جدید اردوی تیم ملی و اجبار برای پذیرش این مساله اظهار داشت: در این زمینه تصمیم‌گیری‌ها انجام و اعلام شده است.

وی افزود: فوتبالیست‌های متخلف و افرادی که جعل کارت پایان خدمت کرده‌اند با این عمل به مردم به قانون و به هویت ملی بی‌حرمتی کرده‌اند و جایی در تیم ملی ندارند.

جانشین اداره سرمایه‌های انسانی ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: ما تحت تاثیر جو سازی برخی  از نشریات زرد قرار نخواهیم گرفت و همانطور که قبلا اعلام کرده‌ایم این افراد بعد از دریافت کارت پایان خدمت می‌توانند در هر جایی که تمایل داشتند حضور یابند.

سردار کمالی با اعلام این مطلب که ما از سازمان ورزش و فدراسیون فوتبال انتظار داشته و داریم که به جای حمایت از متخلفان آنها را مجازات کند به ذکر مثالی درخصوص چنین تخلفات در کشورهای دیگر پرداخت و گفت: اگر این اتفاق در کشورهای دیگر که دارای فوتبال پیشرفته هستند می‌‌افتاد این افراد در طول عمرشان از بازی فوتبال محروم می‌شدند.

وی به ذکر سوالی در این زمینه پرداخت و خاطرنشان کرد: چطور برای یک کار بی‌انضباطی افراد از حضور در تیم ملی محروم می‌شوند اما با داشتن جرم به این بزرگی و داشتن پرونده در دادگاه هنوز برای حضورشان در تیم ملی اصرار می‌شود.

ارسال نظرات