جشن میلاد امام زمان(عج) در حسینیه فاطمه الزهرا(س) عسلویه+ تصاویر

جشن میلاد امام زمان(عج) به همت فرهنگی اجتماعی سپاه عسلویه در حسینیه فاطمه الزهرا(س) این شهر برگزاری شد.
کد خبر: ۸۶۸۱۱۸۹
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از عسلویه، جشن باشکوه میلاد امام زمان(عج) مهدی موعود به همت فرهنگی اجتماعی سپاه عسلویه در حسینیه فاطمه الزهرا(س) با حضور اقشار مختلف مردم و مشتاقان اهل بیت عصمت و طهارت برگزار شد.

امام جمعه عسلویه در این آیین با تبریک میلاد فرخنده حضرت مهدی(عج) فرهنگ انتظار را از اعتقادات اصیل شیعه دانست و افزود:  شخص منتظر باید دنبال انجام اعمال واجب و مستحب دین باشد و به تمام معنا خود را برای ظهور آماده کند.

سید علی هاشمی نژاد تاکید کرد:  خانه ها  و محافل ما باید آماده ظهور باشد خوشا به حال کسی که برای ظهور امام آمادگی داشته باشد تحقق وعده الهی و ظهور امام عصر(عج) مایه عزت وعظمت پیروان ولایت است.

 هاشمی نژاد در بخشی دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه بعضی گفته اند به رییس جمهور ما انتقاد کرده اید افزود: رییس جمهور ، رییس جمهور همه ملت ایران است، باید انتقاد کرد اما بی انصافی نه رییس جمهور برای اداره کشور تلاش می کند در کنار برخی موفقیت های دولت مشکلاتی نیز وجود دارد که بنده تعارفی ندارم و انتقاد می کنم اصل در کار بنده این است خدا از من راضی باشدکافی است.

وی اظهار داشت ممکن است گوشه و کنار انتقاداتی به نهاد نماز جمعه باشد و طبیعی هست بنده انتقاد پذیر هستم اما انتقاد با اهانت و تهمت زدن فرق می کند اگر کسی مخالف و منتقد نداشته باشد باید به خودش شک بکند هرکس موافق و مخالف دارد شاید محبوبیت باشد یا نباشد برای من فرقی ندارد آدم پیش خدا محبوب باشد.

هاشمی نژاد هدف خود را اصل خدمت به مردم دانست و اظهار داشت: خدمت باید خالصانه و صادقانه به مردم باشد.

همچنین سرهنگ شریفی فرمانده سپاه عسلویه نیز در این مراسم ضمن خیرمقدم و تبریک اعیاد شعبانیه به ویژه میلاد امام مهدی (عج) گفت:  تمام ادیان عالم به منجی اعتقاد دارند و در این مورد اتفاق نظردارند اما اسلام عاقبت جهان را خوب و در راستای سعادت بشر می داند.

وی افزود فرهنگ انتظار نوید امنیت می دهد و قلب ها به نور فرهنگ انتظار روشن است انقلاب اسلامی ما زمینه ساز ظهور است دو بال دارد یک بال سرخ عاشوراء و دیگری بال سبز انتظار.

در این مراسم   یکی مدافعان حرم در ولادت امام زمان (عج) مدیحه سرایی کرد و در پایان به برگزیدگان مسابقه فرهنگی ویژه نیمه شعبان توسط هیات امناءحسینیه فاطمه الزهراء(س) هدایای  اهدا شد.




















ارسال نظرات