خبرهای داغ:
معاون وزیر ارشاد در آبادان:

موزه صنعت نفت در آبادان راه‌اندازی می‌شود

معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: آبادان و خرمشهر زمینه‌های کاری هنری خوبی دارد اما باید بالفعل شده و آن طوری که درخور و شایسته مردم این دوشهر است برای آن‌ها کار شود.
کد خبر: ۸۶۸۱۱۲۲
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۴

به گزارش خبرگزاری  بسیج از آبادان، علی مراد خانی شامگاه یکشنبه در حاشیه مراسم کلنگ زنی سالن پلاتوی آبادان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امیدواریم هر چه زودتر شاهد بهره‌برداری اولین پلاتوی آبادان باشیم که با استفاده از امکانات که سازمان منطقه آزاد اروندساخته می‌شود.

وی افزود: در دیگر نقاط کشور نیز کارهای این‌چنینی شده است و در بجنورد ساخت پلاتو در چند نقطه را تمام کردیم و در بندرعباس و برخی شهرهای دیگر نیز همین وضعیت وجود دارد.

معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: این‌یک موقعیت خوب است که بتوانیم با مشارکت سازمان‌هایی که می‌توانند در این زمینه وارد عمل شوند کار را پیش ببریم و اقداماتی نظیر ساخت همین پلاتو را انجام دهیم.

مراد خانی بیان کرد: در دوره دفاع مقدس بیشترین هزینه‌ها و خسارت‌ها را آبادان و خرمشهر دادند و از طرفی علاقه‌مندان زیادی در حوزه فرهنگ و هنر در این شهرها داریم که مشغول فعالیت هستند.

معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد سلامی اعلام کرد: به همین دلیل نیاز است آن طوری که درخور و شایسته مردم این دوشهر است برای آن‌ها کار شود اما احتیاج به بررسی و تحمل بیشتری وجود دارد.

مراد خانی با اشاره به اینکه در حال حاضر پروژه‌هایی در دست بررسی است، اظهار کرد: آبادان و خرمشهر زمینه‌های کاری هنری خوبی دارد اما باید بالفعل شود.

وی افزود: سرمایه‌های خیلی خوبی اینجا وجود دارد که مربوط به سازمان‌های مختلف است و می‌توان از آن‌ها استفاده‌های زیادی کرد.

معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد سلامی گفت: به عضوان مثال همین مجموعه تاریخی صنعت نفت آبادان می‌تواند یک جاذبه گردشگری در شهر باشد و به‌عنوان یک شهر موزه افراد زیادی را به این شهر جذب کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها