خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه لارستان در رزمایش فرهنگی رزمی بسیجیان لطیفی:

آمریکا در برجام به دنبال ایجاد شکاف و دودستگی در جمهوری اسلامی ایران است

جاهدی فرمانده سپاه ناحیه لارستان در رزمایش فرهنگی رزمی بسیجیان لطیفی:آمریکا در برجام به دنبال ایجاد شکاف و دودستگی در جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۸۶۸۱۰۷۴
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۳
جاهدی فرمانده سپاه ناحیه لارستان که در رزمایش فرهنگی رزمی پایگاه مقاومت شهید یعقوب مرادی لطیفی سخنرانی می کرد با اشاره به اینکه امروز استکبار جهانی درمانده از حمله مستقیم نظامی به ایران است خاطرنشان کرد:آنها مجبورند تغییر وتحولاتی را در اطراف و اکناف جمهوری اسلامی رقم بزنند که در نهایت به براندازی انقلاب اسلامی منجر شود و تمامی تلاش آنها برای تضعیف جبهه مقاومت، هجوم به حزب الله، استقرار داعش در سوریه و عراق رابرای نابود کردن جمهوری اسلامی ایران دانست یعنی تا این انقلاب هست اینها می خواهند به هر نحوی آن را زمین بزنند چون تنها سد راهشان را در استعمار و چپاول کشورهای منطقه غرب آسیا ،جمهوری اسلامی ایران می دانند.

وی افزود با دانستن همین مطالب می توان به  شبهه ها و گره های ذهنی در مورد حضور ایران در نبرد علیه تروریست های تکفیری در سوریه و عراق پاسخ داد.

فرمانده سپاه ناحیه لارستان در بخش دیگری از  سخنان خود با اشاره به تغییر تاکتیک های دشمن علیه جمهوری اسلامی ایران از اول انقلاب تاکنون گفت: استکبار جهانی به سردمداری شیطان بزرگ آمریکا رویه شوم خود علیه جمههوری اسلامی ایران را از براندازی سخت اوایل انقلاب به براندازی نرم در دوران کنونی کشانده که یکی از مصداق های بازر آن جنگ نرم دشمن در پشت قضیه برجام است که علیه ایران به راه انداخته است.

جاهدی با اشاره به این مطلب که هنر جمهوری اسلامی ایران تا به امروز این بوده که تهدید را به فرصت تبدیل کرده خاطرنشان کرد امروز تبدیل تهدید برجام به فرصت هنر جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود که آمریکاییها در قضیه برجام به دنبال این بودند که در بعد اقتصادی جمهوری اسلامی ایران را زمین گیر کنند،الان هم که دیدید که به هیچکدام از تعهداتی که در برجام داده بودند عمل نکردند. اگر کسی بگوید که آمریکاییها عمل کردند ما مستند به حرف های سخنگوی وزارت امور خارجه،رئیس کل بانک مرکزی و خود آقای ظریف می گوییم که از برجام تقریبا هیچ چیزی نصیب ما نشده است.

جاهدی در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد:آمریکاییها از برجام به دنبال گره گشایی در مسائل اقتصادی ایران نبودند،هدف آنها این بود که برجام را وسیله ای برای ایجاد شکاف و دودستگی در جمهوری اسلامی ایران کنند و بین دولت و ملت را به هم بزنند که حضرت آقا با درایت ،سال گذشته را سال دولت و ملت،هم دلی و هم زبانی نامیدند و نگذاشتند این شکاف ایجاد شود.

فرماندهی سپاه ناحیه لارستان افزود:آمریکا می خواست بعد از اینکه در برجام اول بعد اقتصادی ایران را به زانو در بیاورد گفت: آنها در مراحل بعدی به دنبال برجام های 2و3 و..در مسائل امنیتی،دفاعی،حقوق بشر،فرهنگی و.. بودند که الحمدلله به این مقصود نرسیده و نخواهند رسید.

وی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد اگر بخواهیم از فرصت این تهدید یعنی برجام بهره برده و استفاده مثبت کنیم باید نگاه کنیم، تحلیل کنیم که دل بستن به ایالت متحده آمریکا هیچ نتیجه ای ندارد و هیچ چیز نصیب کشور نخواهد شد جز شکاف و دودستگی.
ارسال نظرات
پر بیننده ها