رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس در یادواره شهدای ترور و جنگل دالخانی رامسر اظهار کرد: این روزها برخی مسئولین در لباس اتکای به آمریکا و اروپا ظاهر شدند.
کد خبر: ۸۶۸۱۰۰۴
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،حیدر مصلحی رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس  در یادواره شهدای ترور و جنگل دالخانی رامسر و یادبود اولین شهید مدافع حرم این شهر از توطئه های سنگین دشمن در مسیر تشکیل حکومت اسلامی  گفت و تاکید کرد: در این ۳۸ سال می بینیم که چه توطئه هایی طراحی شده است که از جمله اینها موضوع اقتصادی در کشور است که در قالب تحریم ها نمایان شده است و دیگر مواردی همچون فتنه ۸۸، ۷۶، ۸ سال دوران دفاع مقدس و ترور از جمله این توطئه ها بود.

مصلحی با اشاره به اینکه در ۸ سال دفاع مقدس تمام دنیا با همه هستی اش وارد عمل شدند تا در مقابل انقلاب اسلامی قرار بگیرند یادآور شد: رشادت، ایثار و فداکاری جوانان و ایستادگی مردم با تبیعیت از رهنمود های امام خمینی (ره) باعث شد تا همه این دنیا در مقابل مقاومت این انقلاب شکست بخورند.

وزیر اطلاعات دولت  دهم اظهار کرد: اینکه این روزها برخی مسئولین و بزرگان با ولایت و رهبر اسلامی و دینی خود در یک خط نیستند مسئله جدیدی نیست و در زمان قدیم و صدر اسلام و دوران پیامبر اسلام (ص) نیز بوده است که متکی و ترس از یهود و نصارا داشتند که امروز در لباس اتکای به آمریکا و اروپا ظاهر شده اند.

وی افزود: تحریم ها از زمانی شکل گرفته است که فتنه ۸۸ در این کشور اتفاق افتاد و وقتی آمریکا در فتنه ۸۸ به نتیجه نرسید عده ای آدم ها از داخل این کشور که در جایگاه های مختلفی مسئولیت داشتند با آمریکا ارتباط برقرار کردند که چگونه باید با توطئه تحریم به پیروزی برسند.

حجت الاسلام مصلحی با اشاره به اینکه اگر ما تحریم هستیم چگونه ۱۰۰ هزار خودروی لوکس وارد کشور می شود بیان کرد: امروز می گویند تورم یک رقمی شده است اما آیا جلوی گرسنگی و فقر گرفته شده است؟

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس تاکید کرد: امروز که شهدای مدافع حرم برای کشور و انقلاب اسلامی افتخار می آفرینند و استکبار را بیچاره کردند و تمام گزینه های نظامی آمریکا که روی میز بود امروز به نابودی رفته است.

وی با بیان اینکه دشمن در حال توطئه چینی های مختلف در نظام اسلامی است تا مسیر انقلاب را دچار انحراف کند افزود: در روزهای اخیر زنی که به دیدار فرقه بهائیت رفته است و عکسش را گرفتند و چخش شده است به عنوان یک آدم اطلاعاتی می گویم که این حرکت برنامه ریزی شده است و این فرد ماموریت داشته است تا آنجا چنین عکس و خبری در فضای مجازی درج شود.

به گزارش تابناک وزیر سابق اضافه کرد: این عکس و خبر در فضای رسانه ای دنیا چظور بهایئت را مطرح می کنند و این زن ابزار و وسیله این حرکت شده است.

حجت الاسلام مصلحی گفت: برخی ها به این فرد می گویند که عذر خواهی کند اما عذرخواهی دیگر فایده ندارد و دستگاه قضایی ما باید به عنوان اینکه یک ماموریت امنیتی بر علیه انقلاب اسلامی انجام شده است برخورد بکند.

وی در پایان گفت: امروز برخی مسئولان ما نباید ترس داشته باشند و به توان و اقتدار نظام اسلامی نیز بیشتر توجه کنند که این اقتدار و صلابت مرهون خون شهدا و رزمندگانی است که ذیروز و امروز در این انقلاب خون پاکشان ریخته شده است.


انتهای پیام/ع

ارسال نظرات
پر بیننده ها