خبرهای داغ:
بسیجیان شهرستان شاهین دژ با حضور پر صلابت خود در مراسم جشن نیمه شعبان بر اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی تاکید کردند.
کد خبر: ۸۶۸۰۹۵۲
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، امام جمعه شهرستان شاهین دژ در این مراسم بر اصول اولیه ارزش ها تاکید کرده وظیفه اصلی منتظران حضرت امام زمان را حفظ ارزش ها، پیروی از ولایت، بصیرت توام با تقوا قلمداد نمودند.

حجت الاسلام باقری حفظ وحدت را در میان مسلمانان عاملی مهم برای غلبه بر معاندین عنوان کردند.

امام جمعه شهرستان شاهین دژ در سالروز آزاد سازی سوم خرداد در جمع بسیجیان و آحاد مردم شریف شاهین دژ خاطر نشان کردند :ما در طول هشت سال دفاع مقدس شاهد آن بودیم که با حمایت همه جانبه کشورهای غاصب از رژیم بعثی مردم و ملت بزرگوار ایران با جنگ نابرابری مواجه شدند که با اتکا به خداوند متعال و وحدت و همدلی تمامی مشکلات را سپری نموده واز طریق ولایت حتی یک لحظه عقب نشینی نکردند.

وی در بخش دیگری از بیانات خود سوم خرداد را مظهر اقتدار ملی خطاب کردند .

حجت الاسلام باقری بصیرت و شناخت را در برهه کنونی حائز اهمیت دانسته اعزودند:امروز ما شاهدیم که کشورهای عربستان و رژیم منحوس صهیونیستی با حمایتهای آمریکای غاصب میخواهند عزت و اقتدار کشورهای مسلمان از جمله ایران رادر منطقه زیر سوال ببرند و به تبع آن ایران هراسی و سپاه هراسی را افزایش بدهند ولی غافل از اینکه با رهبریهای داهیانه حضرت امام خامنه ای و بصیرت همگانی نقشه سومشان باطل بوده و باطل خواهد شد .

در ادامه این مراسم از وجود مداحان بسیجی و گروه هنری انصارالمهدی سپاه به اجرای برنامه های فرهنگی پرداختند.

ارسال نظرات