مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه تربت جام در گفتگو با "بسیج":
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه تربت جام گفت: اسلام انقلابی به برکت دفاع مقدس و شهیدان می باشد که امروز باعث سرافرازی عزت و اقتدار ملت ایران در دنیا شده است.
کد خبر: ۸۶۸۰۹۳۴
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۶
حجت الاسلام سید جعفر احمدی در حاشیه برگزاری رزمایش گردان های الی بیت المقدس در تربت جام در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، گفت: آمادگی رزمی، توان معنوی، روحی و فکری و پررنگ کردن وحدت شیعه و اهل سنت از اهداف برگزاری این رزمایش الی بیت المقدس می باشد.

وی با اشاره به اسلام هراسی افزود: دشمن تحمل اسلام امام زمان (عج) و اسلام انقلابی برگرفته از مکتب اهل بیت(ع) را ندارد و با تمام تجهیزات وامکانات به مقابله با اسلام انقلابی برخاسته است.

وی اضافه کرد: اسلام انقلابی به برکت دفاع مقدس و شهیدان می باشد که امروز باعث سرافرازی عزت و اقتدار ملت ایران در دنیا شده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه تربت جام با اشاره به موضوع برجام گفت: اگر روحیه ی انقلابی و تفکر بسیجی نباشد برجام جز خسارت محض هیچ دستاوردی نخواهد داشت.

احمدی تاکید کرد: بسیجیان سلحشور با اقدام و عمل ثابت کردند که در خط ولایت هستند و اهل راحت طلبی نمی باشند و مطیع امر فرماندهی کل قوا مقام معظم رهبری می باشند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها