خبرگزاری بسیج: دومین جشنواره فرهنگی ورزشی با عنوان جوانان دیروز، هم‌زمان با سالروز تولد حضرت صاحب الزمان مهدی موعود (عج) و روز جهانی مستضعفان، با حضور هنرمندانی از 15 استان کشور در موسسه خيريه کهريزک برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۸۰۹۲۶
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۴

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ در این جشنواره شاد و مفرح، 213 نفر از نمایندگان اقوام مختلف 15 استان کشور از جمله: اردبیل، کردستان، لرستان، گیلان، چهارمحال و بختیاری، فارس، آذربایجان غربی، خوزستان، مازندران، البرز، تهران، گلستان، خراسان شمالی، اصفهان و کرمان با لباس های محلی و سنتی، بازی ها و موسیقی منطقه خود را برای عموم سالمندان و معلولان و بازدیدکنندگان به معرش نمایش گذاشتند. در حاشیه این جشنواره، غرفه های صنایع دستی و تولیدات مددجویان آسایشگاه کهریزک به معرض نمایش در آمد و همچنین نمایندگان اقوام مختلف کشور با پخت نان و آش محلی از مدعوین پذیرایی کردند.    

علی اکبر رضوانی معاون اداری مالی آسایشگاه خیریه کهریزک، گفت: با همت موسسه خيريه کهريزک و هیات ورزش های روستایی و بومی محلی دومین جشنواره فرهنگی ورزشی جوانان دیروز، از ساعت 10 صبح تا 17 با هدف تکریم سالمندان دور از خانواده به عنوان یک برنامه فرهنگی ، ارزشی و عام المنفعه در آسایشگاه خیریه کهریزک برگزار شد.

وی خاطر نشان کرد: معرفی آسایشگاه کهریزک به اقصی نقاط کشور و دعوت از خیرین در جهت حمایت و مساعدت مددجویان از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره در کنار فراهم کردن ساعاتی شاد و دل انگیز برای مددجویان است و سعی داریم با یادآوری حس خوب دوران جوانی و القاء حس توانمندی در این قشر و همچنین ارائه بازی های بومی، محلی فراموش شده، نشاط و شادابی را در قشر سالمندان آسایشگاه فراهم کنیم.

رضوانی افزود: مدیریت آسایشگاه از آغاز تحویل سال و نوروز تا پایان سال، به مناسبت های مختلف از جمله روز معلم، سوم خرداد روز آزادسازی خرمشهر، ماه مبارک رمضان و شب های قدر، روز کارگر و ... برنامه های متنوعی برای مددجویان و جامعه هدف اجرا می کند. وی همچنین اظهار داشت: با توجه به تلاش ها و خدمات مهندس صوفی مدیر آسایشگاه کهریزک، از سوی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفت.

  

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار