عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: در راستای اشاعه فرهنگ یاس و ناامیدی در مقابله با فرهنگ انتظار، 6 هزار شبکه ماهواره ای به پخش برنامه می‌پردازند.
کد خبر: ۸۶۸۰۹۱۹
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام و المسلمین رئیسی در اجتماع عظیم منتظران در میدان شهدای مشهد،گفت: انتظار آثار عملی و اجرایی دارد، مگر می‌توان منتظر بود و صالح نبود، باید در دین‌مداری و عمل به تکالیف الهی صالح بود، در امر گسترش خوبی‌ها و نهی از زشتی‌ها باید صالح بود، در اقامه عدل و گسترش ارزش‌های الهی و نهی ظلم باید منتظر و صالح بود.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری افزود: ملل اسلامی به برکت انقلاب اسلامی بیدار شده‌اند و هویت اسلامی خود را بازیافته‌اند و می‌خواهند مسلمان زندگی کنند اما دشمن می‌خواهد فرهنگ یاس و ناامیدی را در عالم مستولی کند.

وی با اشاره به روایت بهترین اعمال، انتظار فرج است، تصریح کرد: انتظار در مقابل مکتب انظلام که درصدد گسترش یاس، ناامیدی و نمی‌توانیم است، قرار دارد و امروز امپراطوری رسانه ای، دستگاه های تبلیغاتی دشمنان و سینمای هالیوود اساسش بر آن است که جوامع را ناامید کند.

وی تصریح کرد: در راستای اشاعه همین تفکر 6 هزار شبکه ماهواره ای در کشورهای جهان سوم و منطقه خاورمیانه به پخش برنامه می پردازند.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: موعود امری فقط شیعی، اسلامی و دینی نیست بلکه همه ادیان الهی و آسمانی وعده آمدن منجی را در آموزه‌های دینیشان دارند و همگان بر این عقیده هستند که ذات پروردگار نجات‌ دهنده‌ و منجی برای عالم و بشریت خواهد فرستاد که او با دست الهی خودش عالم را به عدالت و عالم را به برخورداری از آنچه مواهب الهی است برخوردار خواهد کرد.

وی اظهار داشت: پرچم انتظار انسان های زیادی را با تحول روبه رو کرد و انسان های زیادی را به صحنه آورد و ملت های زیادی با این پرچم بیدار شدند.

وی تصریح کرد: انتظار با تخدیر و کار نکردن متفاوت است، انتظار فرج معادل مسئولیت‌پذیری است و دگرخواهی را در پرتو خداخواهی دنبال می‌کند، انتظار آثار عملی و فکری زیادی دارد و از انسان یک نیروی فعال و مسئولیت‌پذیر و با احساس مسئولیت نسبت به خود و دیگران می‌سازد.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی اذعان داشت: مکتب انتظار که پرچمدار آن ایران اسلامی و مقام معظم رهبری است پیامش به عالم رسیده و پیامش این است که بگوید شما توانمند هستید.

وی گفت: این پرچم انسانهای زیادی را با تحول روبرو کرد و انسان‌های زیادی را به صحنه آورد و ملتهای زیادی با این پرچم بیدار شدند، لبنانی ها وارد صحنه شد و با پرچم انتظار منسجم شدند و برای نخستین بار از رادیو شنیدید که اسرائیل از جنوب لبنان عقب نشینی کرد.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی در ادامه گفت: بعد فلسطینیان آموختند که باید با تکیه بر دین و آموزه‌های دینی و توکل به خدا و اعتماد به نفس در میدان حاضر شوند و انتفاضه اول و دوم و سوم شکل گرفت و فلسطینیان امروز ابتکار عمل را به دست گرفتند و امروز شرایط با همین باور به انتظار در منطقه متفاوت شده است.

تولیت آستان قدس رضوی گفت: آنچه در این کشور در حال رخ دادن است با عنایت آن بزرگوار، تاریخی پرافتخار را رقم می‌زند و امید است اعمال و رفتار ما جلوه‌های یک انسان منتظر باشد و آنچه همگان انجام می‌دهند در جهت رضای پروردگار متعال و زمینه سازی برای ظهور باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها