خبرهای داغ:

فرماندار شوش:اوقات فراغت دانش آموزان با برنامه های مفید و اثربخش پر شود

فرماندار شهرستان شوش در آستانه تعطیلات مدارس پایگاه های اوقات فراغت را ملزم کرد با برنامه ریزی مناسب زمینه استفاده مفید از زمان را برای دانش‌آموزان فراهم کنند.
کد خبر: ۸۶۸۰۹۰۶
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۴
به گزارش بسیج، رضا نجاتی روز یکشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش شوش در سالن اجتماعات فرمانداری اظهار کرد: اوقات فراغت دانش آموزان یکی از مهمترین برنامه ها پس از فصل امتحانات می باشد که باید مدنظر آموزش و پرورش قرار گیرد.

وی ادامه داد: باید از همه ظرفیت‌ها و پتانسیل موجود در شهرستان شوش برای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان استفاده شود. 
نجاتی ایجاد فضای سالم و آرام برای برگزاری امتحانات و موفقیت دانش آموزان را از دیگر ضرورت ها برشمرد و از آموزش و پرورش خواست مدارس و سالن های محل برگزاری امتحانات را به سامانه سرمایشی و سایر امکانات مناسب مجهز کند.
وی همچنین خواستار برنامه ریزی مناسب برای هرچه بهتر برگزاری کنکور سراسری در این شهرستان شد و گفت: نگهداری و حفاظت از اموال مدارس در فصل تابستان ضروریست.
رئیس شورای آموزش و پرورش شوش در ادامه از آمادگی لازم برای حمایت از خیرین مدرسه ساز خبر داد و گفت:از خیرین سایر شهرستان ها که مایل به همکاری در شهرستان شوش باشند استقبال خواهیم کرد.
مجتبی دیناروند مدیر آموزش و پرورش شوش نیز در این نشست گزارشی از عملکرد این اداره و برگزاری امتحانات ارائه کرد.
اوقات فراغت دانش آموزان، برگزاری کنکور و بررسی طرح های نیمه تمام آموزشی از مهمترین موضوع های مطرح شده در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان شوش بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار