خبرهای داغ:
فرماندار گتوند از آمادگی این شهرستان برای برگزاری سالگرد ارتحال رهبر کبیر انقلاب خبر داد.
کد خبر: ۸۶۸۰۹۰۵
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۳
به گزارش بسیج، سیدمجید صالحی روز یکشنبه در اولین جلسه هماهنگی ستاد برگزاری بیست و هفتمین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با گرامیداشت یاد و خاطره رهبر کبیر انقلاب افزود:آیین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) با شکوه‌تر از سالهای گذشته و با حضور پر شور و گسترده آحاد مختلف مردم در شهرستان گتوند برگزار می شود.

وی 14 و 15 خرداد را فرصتی برای تجدید میثاق مردم با آرمان‌های بلند امام خمینی(ره) و شهدای 15 خرداد دانست و گفت:این ایام ظرفیتی برای تقویت روحیه انقلابی و دینی در جامعه می باشند.
فرماندار گتوند به برگزاری برنامه های متنوع ویژه سالگرد امام راحل(ع) اشاره کرد وافزود: مراسم بزرگداشت سالگرد امام خمینی(ره)، همایش شعر هجران، نمایشگاه آثار فرهنگی هنری ، نمایشگاه کتاب و تبلیغات محیطی از جمله برنامه های ویژه سالگرد امام خمینی (ره) در این شهرستان می باشد.
صالحی با اشاره به اعزام کاروان 100 نفره دل سوختگان خمینی (ره) به مرقد مطهر امام راحل (ره)در تهران افزود:این کاروان را خودروهای امدادی و تجهیزاتی همراهی می کنند.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان گتوند نیز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 15 خرداد سال 1342 ، به حوادث بیادماندنی ماه خرداد اشاره نمود و اظهار داشت: این ایام و مناسبت ها برای همیشه در تاریخ ثبت شده اند.
حجت الاسلام عبدالرحمن جمال در ادامه با بیان اینکه علاوه بر اعزام زائران به مرقد مطهر در تهران ویژه برنامه‌های رحلت امام راحل (ره) در مساجد شهرستان برگزار می‌شود افزود: در همه مساجد روستاها و شهرها برنامه‌های مختلفی به همین مناسبت برگزار خواهد‌ شد.
فرمانده سپاه ناحیه گتوند نیز به پایمردی و غرورآفرینی رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت:آزادسازی خرمشهر یکی از بزرگ‌ترین حماسه‌های تاریخ معاصر ایران و نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی می باشد که شیرینی و غرور آن هرگز از خاطره‌ها محو نخواهد شد.
سرهنگ مجیدکنگری به رشادت های رزمندگان و شهدای شهرستان گتوند درعملیات بیت المقدس اشاره کرد و تصریح نمود:امنیت و آسایش امروز حاصل خون شهداست.
شهرستان گتوند با 74هزار نفر جمعیت در شمال استان خوزستان واقع شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها