خبرهای داغ:
کارشنان و منتقد فوتبال استان خوزستان معتقد است ثبات، پایداری و بهره مندی از بازیکنان جوان و بومی عامل قهرمانی استقلال خوزستان در لیگ برتر بود.
کد خبر: ۸۶۸۰۹۰۴
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۲
عبدالرضا شاه غریب روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار بسیج افزود: کلید و رمز موفقیت استقلال خوزستان و عبدالله ویسی ثبات، پایداری و بهره مندی از بازیکنان جوان و بومی بود. 

وی اظهار داشت: از پلی آف در فصل مسابقات 94- 93 و تا قهرمانی در فصل 95 – 94 شاید نقطه عطفی بوده و خواهد بود که تاریخ هیچ زمان آنرا فراموش نخواهد کرد. 
کارشناس فوتبال استان خوزستان افزود: اعتماد کردن مدیران با درایت استقلال خوزستان، هواداران، رسانه دها و مدیریت فوتبال در استان خوزستان به مربی جوان که آرزو و اهداف بزرگی در سر داشت بی تردید پشتوانه بزرگی بود که استقلال خوزستان را به قهرمانی رساند. 
شاه غریب گفت: اما آنچه باعث شد تا اسقلال خوزستان توسط عبدالله ویسی حقانیت فوتبال خوزستان و استعدادهای بی شمار این خطه زرخیز را با کمترین هزینه و با کار و تلاش مضاعف و با بهره گیری از همکاران و بازیکنان بومی بر بام قلعه فوتبال ایران اسلامی برساند. 
وی ادامه داد: باورهای این مربی است که در ابتدا فصل خوب می دانست که بازیکنانش به مرز پختگی رسیده اند و در یک فضائی قرار دارند که بایستی مدیریت استراتژیک را اجرا کند و با یک برنامه ریزی راهبردی فاکتورهای چشم انداز، رسالت اهداف و راهبردها را در قالب مسائل فنی سازماندهی کرده و رهبری اصلی فنی را در ایجاد انگیزه که همان انتقال تفکر قهرمانی به تیم خود و استفاده از خارج شدن حاشیه های کم اثر و تمرکز و کنترل در فرایند فنی تیم خوب و یکدست البته جوان و جویای نام و پرانگیزه مسائل فنی مورد نظر خود را دیکته کرده، بطوریکه به لحاظ فنی در طول مسابقات نوسان خیلی کمی داشته باشد. 
این کارشناس فوتبال خوزستان افزود: لذا دیدیم که این تیم در ساختار و سازماندهی دفاع تیمی از بهترین های فصل و همینطور در ساختار حمله با میانگین یک گل در هر بازی گواه این ادعاست، در هر صورت عبدالله ویسی تهدیدها را تبدیل به فرصت کرد. 
شاه غریب گفت: نظم در آهنگ و ریتم تیمی، رعایت اصول در ساختار حمله و دفاع، ثبات در استفاده از بازیکنان و چیدمان تیمی، اجرای تاکتیک های موثر در حمله و دفاع برای رسیدن به گل و اجتناب از خوردن گل، تمرکز کادر فنی و بازیکنان با شرایط هر بازی و از همه مهمتر بالا بردن نرخ تلاش بازیکنان این تیم از جمله نکات حائز اهمیت موفقیت فنی و قهرمانی استقلال خوزستان بود که جا دارد تبریک ویژه داشته باشیم به مدیریت باشگاه استقلال خوزستان و شخص عبدالله ویسی و آرزوی موفقیت در جام باشگاه های آسیا. 
وی تصریح کرد: لذا توصیه به مدیریت استقلال خوزستان این است که عبدالله ویسی را حفظ و با تقویت نقاط ضعف این تیم فشار لازم برای فصل آینده را از دوش ویسی برداشته و انتظار قهرمانی را در فصل آینده از ایشان نداشته و اجازه دهند این مربی تمرکز خود را معطوف به جام باشگاه های آسیا قرار دهند تا فوتبال خوزستان بتواند در عرصه آسیا خودنمایی کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها