خبرهای داغ:
امام جمعه اندیمشک گفت: ما اگر می‌خواهیم نسل جوان میراث دار شایسته انقلاب و اسلام باشد باید با فرهنگ انتظار آشنا باشد چرا که این فرهنگ راه مقابله با نفوذ فرهنگی دشمن است.
کد خبر: ۸۶۸۰۹۰۳
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از اندیمشک، حجت الاسلام و المسلمین نعمت الله خدامی در محفل انس با قرآن و جشن نیمه شعبان حسینیه امام خمینی (ره) کوی شهدای اندیمشک اظهار داشت: فرهنگ محور و اولویت نخست دشمن برای تحقق اهداف شوم دشمن در مرزهای جغرافیایی و اعتقادی دشمن در کشور و فرهنگ ما است.

وی افزود: دشمن فرهنگ را اولویت خود را در کاهش صلابت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه داخلی و برون مرزی قرار داده است چرا که این مسیر مستمر نتایج بهتری برای آنان به دنبال خواهد داشت.

امام جمعه اندیمشک عنوان کرد: ما اگر می‌خواهیم نسل جوان میراث دار شایسته انقلاب و اسلام باشد باید با فرهنگ انتظار آشنا باشد چرا که این فرهنگ راه مقابله با نفوذ فرهنگی دشمن است.

وی گفت: به همین جهت معرفی و برگزاری مراسم‌های ایام شعبانیه باید توسط شهروندان و مسئولان بخش‌های مختلف باید جدی گرفته شود چرا که نسل جوان تنها در این صورت پرچم دار حفظ و انتقال پیام اسلام و انقلاب برای نسل‌های آینده می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین خدامی بیان کرد: توجه به چالش‌های فرهنگی جامعه و برنامه ریزی برای حل آنها از جمله ضرورت‌هایی است که باید به آنها توجه شود.

وی افزود: این شهرستان  و مردم ولایت مدار اندیمشک از ظرفیت ویژه‌ای در زمینه‌های مختلف فرهنگی برخوردار می‌باشد که باید از این ظرفیت برای ارتقای شاخص‌های فرهنگی در شهرستان استفاده کرد.

امام جمعه اندیمشک اظهار کرد: دست یابی به اقتصاد مقاومتی به عنوان نقشه راه ترسیم شده از سوی مقام معظم رهبری را هدف و شاخص فعالیت‌ها در همه بخش‌ها برشمرد و افزود: زیربنای تحقق اقتصاد مقاومتی انجام کار فرهنگی است.

وی گفت: مناسبت‌های پیش رو را با هدف گذاری واضح که دربردارنده تمام پیام‌ها باشد، می‌توان نهادینه کرد و باعث توسعه اثرگذاری آنها شد چرا که منتظران واقعی اهل استقامت و پایداری می‌باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها