سرهنگ علی غضنفری با اشاره به سالروز آزادسازی خرمشهر و سوم خرداد گفت: صدام گفته بود اگر ایرانیان خرمشهر را بتوانند فتح کنند کلید بصره را به ایرانیان خواهم داد، اما رزمندگان دلیر ایران درس فراموش نشدنی را به دشمن دادند.
کد خبر: ۸۶۸۰۸۴۲
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتی ، فرمانده سپاه ناحیه دشتی با اشاره به سالروز آزادسازی خرمشهر و سوم خرداد اظهار داشت: عراق وقتی به خرمشهر حمله کرد صدام بر در و دیوار شهر نوشته بود.((آمدهایم که بمانیم))

سرهنگ غضنفری با اشاره به خیال خام صدام برای تصرف 6 روزه و حضور در تهران افزود: صدام گفته بود اگر ایرانیان خرمشهر را بتوانند فتح کنند کلید بصره را به ایرانیان خواهم داد، اما رزمندگان دلیر ایران درس فراموش نشدنی را به دشمن دادند.

وی اظهار داشت: ما در هشت سال جنگ تحمیلی حدود 220 هزار شهید تقدیم نظام و انقلاب کرده‌ایم که اگر ما در حوض کوثر بنشینیم از حق شهدا پاک نمی‌شویم و شهدا حق بزرگی بر گردن ما دارند.

وی با بیان اینکه شهیدان همیشه زنده هستند، ادامه داد: شهدا ناظر بر اعمال و کردار ما بوده و ما مدیون خون شهدا هستیم که امنیت را برای ما به ارمغان آوردند.

غضنفری با اشاره به نیاز امروز کشور و با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی ضرورت امروز است، تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی که رهبر معظم انقلاب بیان فرمودند و دغدغه دارند برای این است که مشکلات اقتصادی بر دوش مردم نباشد بلکه بردوش دولت‌مردان باشد.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی با بیان اینکه غربی‌ها مشکلات اقتصادی را بر دوش مردم مظلوم می‌گذارند، عنوان کرد: باید در اقتصاد خودکفا باشیم و روی پای خود بایستیم و از کالاهای غرب روی گردان باشیم.

وی خاطر نشان کرد: اینکه امام علی(ع) می‌فرماید «ابتدا فقه بیاموزید و سپس تجارت کنید»، گفت: ما باید به صنعت خود روی آوریم.


ارسال نظرات