خبرهای داغ:
امام جمعه دزفول گفت: چهارم خرداد متعلق به یک شهر نیست بلکه بیانگر یک مسیر و اعتقاد صحیح در ترویج ارزش‌های اسلامی و اعتقادی و دوری از منطق خشم و خشونت و نماد مقاومت مردم ایران اسلامی است.
کد خبر: ۸۶۸۰۸۳۶
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از دزفول، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی قاضی شامگاه شنبه در نشست بررسی طرح و برنامه‌های چهارم خرداد ماه اظهار داشت: مردم دزفول در هشت سال دفاع مقدس و با یک عزم راسخ در جلوی موشک‌های دشمن ایستادگی کردند و تا الگوی ولایت پذیری را به عنوان یک منطق ماندگار در عرصه‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی شرح و بیان کنند.

وی گفت: چهارم خرداد متعلق به یک شهر نیست بلکه بیانگر یک مسیر و اعتقاد صحیح در ترویج ارزش‌های اسلامی و اعتقادی و دوری از منطق خشم و خشونت است چرا که روز مقاومت مردم دزفول مقاومت مردم ایران اسلامی را در هشت سال دفاع مقدس در جهان نمایان ساخت.

امام جمعه دزفول عنوان کرد: امسال و در یک تقارن مبارک ایام شعبانیه و مقاومت مردم ایران اسلامی در سوم و چهارم خرداد و در دو شهر دزفول و خرمشهر همزمان شده است که از این فرصت برای رشد و تعالی فرهنگ اسلامی و انقلابی ما می‌توان بهره برد.

وی افزود: امسال و با محوریت روحانی پر آوازه دزفول مرحوم آیت الله قاضی و با هدف نکوداشت شایسته نقش مردم دزفول در چهارم خرداد ماه، برنامه‌های متعددی در شهرستان طراحی و به اجرا خواهد رسید.

حجت الاسلام و المسلمین قاضی بیان کرد: یکی از این برنامه‌ها که با هماهنگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور صورت می‌گیرد اختصاص یکی از خطبه‌های 850 نماز جمعه سراسر کشور در خصوص اهمیت چهارم خرداد و نیز مقاومت و ایستادگی مردم دزفول است.

وی گفت: توجه به حکمت و فلسفه نامیدن چهارم خرداد به روز مقاومت و پایداری مردم دزفول لازم است در تمام رسانه‌های مکتوب و تصویری شرح و طرح و بیان شود چرا که  روز  چهارم خرداد سمبل مقاومت ملی و اعتقادی ما است.

امام جمعه دزفول اظهار کرد: به همین جهت و با همکاری صدا و سیمای واحد خوزستان ویژه برنامه‌های در نظر گرفته شده برای دو روز ماندگار مردم خوزستان در سوم و چهارم خرداد ماه به صورت ویژه برای پاسداشت این ایام، پخش خواهد شد.

وی افزود: سوم خرداد ثمره و نتیجه مقاومت سراسر کشور است که در دزفول ظهور و بروز پیدا نمود و با بهره گیری از اصل مقاومت، می‌توان نگاهی منسجم پیرامون مقاومت را به سراسر جهان ارائه داد و اثرات آن را برای مسلمانان عالم گوشزد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها