خبرگزاری بسیج: شهردار منطقه 20 از برپایی ویژه برنامه های فرهنگی و ارزشی به مناسبت میلاد پربرکت صاحب الزمان(عج) در مساجد، بوستان ها و مراکز فرهنگی این منطقه جنوبی خبرداد.
کد خبر: ۸۶۸۰۸۰۲
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۴

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ سید احمد صفوی با بیان این مطلب گفت: با توجه به رویکرد مدیریت شهری تهران مبنی بر محوریت مساجد در فعالیت های فرهنگی، سلسله جشن های شهروندی میلاد پربرکت صاحب الزمان(عج) در مساجد منتخب محلات 20 گانه برپا می شود.

صفوی با اشاره به اینکه ویژه برنامه های میلاد امام عصر(عج) امشب و فردا به اجرا در می آید تا شهروندان از بهره معنوی این میلاد استفاده کنند، ادامه داد: علاوه بر مساجد، حسینیه ها و امامزاده ها، بوستان جانبازان در محله 13 آبان، امامزاده ابراهیم(ع) در محله دولت آباد  و مددسرای خاور شهر نیز از دیگر محل های برپایی جشن های مردمی است.

شهردار منطقه 20 به ویژه برنامه هایی که در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) نیز برپاست اشاره کرد وگفت: تمهیدات لازم ترافیکی و امورشهری برای میزبانی از زائران پیش بینی شده است و غرفه های فرهنگی برای پذیرایی در میادین و معابر منتهی به حرم مستقر هستند تا بهترین خدمات به آنها ارائه شود.

بر اساس این گزارش مساجد فاطمه الزهرا(س)، ولیعصر(ع)، امام حسن مجتبی(ع)، امام رضا(ع)، خاتم النبیین(ص)، ابراهیم خلیل، صاحب الزمان(عج)، امام حسن(ع) و ...از جمله مساجد برپایی جشن های ویژه نیمه شعبان است.

 

 

 

 

 

ارسال نظرات