فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم در آستانه سالروز آزاد سازی خرمشهر در جمع خواهران بسیجی ، سوم خرداد را متعلق به همه نسل ها دانست.
کد خبر: ۸۶۸۰۸۰۰
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، همزمان با شب نیمه شعبان مراسم مولودی خوانی وجشن در پایگاه حضرت نرجس (س) برگزار شد .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم در این مراسم ضمن تبریک فرا رسیدن اعیاد شعبانیه یاد و خاطره شهدای فتح خرمشهر و سوم خرداد را گرامی داشت و این روز را تبریک گفت .

سرهنگ آزادی نژاد در ادامه با بیان اینکه ایثارگری ها ، رشادت ها ، جانفشانی ها ، فرهنگ و روحیه بسیجی رزمندگان ، ایثارگران و شهدا در دوران جنگ تحمیلی باعث پیروزی حق علیه باطل شد به نحوه آزادسازی خرمشهر اشاره کرد و گفت : سوم خرداد متعلق به همه نسل هاست و باید دید امروز فرهنگ بسیجی از ما چه انتظاراتی را دارد .

وی در ادامه خاطر نشان کرد : امروز دشمنان این مرز و بوم با هدف قرار دادن اعتقادات و باورهای ما در قالب راه اندازی جنگ نرم به شیوه های مختلف سعی در تغییر افکار و سبک زندگی جامعه ایرانی را دارد .

سرهنگ آزادی نژاد وجود بازی های رایانه ای و موبایلی تولید غرب نظیر کلش اف کلنز و شبکه های مجازی به ویژه شبکه های موبایلی و ماهواره را مهمترین ابزار فعالیت دشمن در زمینه جنگ نرم نام برد و افزود : شما بسیجیان به عنوان میراث داران و سنگرداران انقلاب اسلامی باید با توکل و توسل به خدا و ائمه ( ع ) تلاش دشمنان را به یاس و ناامیدی تبدیل نمائید .

تجلیل از بسیجیان نمونه پایگاه مقاومت حضرت نرجس ( س ) محله هادی آباد هرات و مولودی خوانی از دیگر برنامه های این مراسم بود .


ارسال نظرات