خبرهای داغ:

اطلاعیه سازمان بسیج جامعه پزشکی استان اصفهان پیرامون بهائیت و حوادث اخیر

به حکم آیه لتجدن اشد الناس عداوه للذین آمنوا الیهود... مسئولین باور قلبی داشته باشند و این باور در گفتار و رفتار و اهدافشان تجلی یابد که جریان صهیونیسم جهانی و فرزندان ناخلف آن از جمله وهابیت و بهائیت که با کارسازی مستر همفر و کینیاز دالگورکی شکل یافت. دشمن حقیقی تفکر اسلام ناب محمدی(ص)است.
کد خبر: ۸۶۸۰۷۷۱
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۸

بسمه تعالی

در آستانه خجسته میلاد منجی عالم بشریت، یگانه واسطه ارض و سماء حجت االله اکبر، امام المنتظر، حجت ابن الحسن العسکری(عج) و با اعتقادی راسخ به امر انتظار این سلاله پاک خاندان رسالت و امامت در دفاع از حقانیت این بزرگ مرد تاریخ که نوید ظهورش سرور قلب تک تک پیامبران، رسل، صالحان، امامان و جویندگان حقیقت بوده است، بسیج جامعه پزشکی استان اصفهان اعلام می دارد:

افرادی که در پناه ردای سربازی امام زمان(عج) طرح دوستی با منکرین امام زمان(عج) ریخته اند و همچنین در روز عاشورا به ساحت چراغ هدایت اهانت نموده اند، همانان که در سایه تقدس ربانی حکومت ولایی ساحل ویژه خواری تدارک کرده و با ارتباط گیری با فرقه ای حقیر و ضاله از جیب حکومت به ان رسمیت می بخشند و گامی علیه تحقق تمدن نوین اسلامی بر می دارند، این افراد به مصلحتشان است که توجه نمایند.

هر چند شیطنت رسانه های جریان ساز استکباری عده ای از عزیزان ما را گرفتار اتفاقات و التهابات نموده است لکن تاریخ نشان داده که محبت اهل بیت(ع) در طینت مردم این دیار از مسلمان و مسیحی و زرتشتی سرشته شده است و این باورداشت گرانبها مهمترین عامل تعیین سرنوشت این مردم بوده است. بر همین اساس به آنهایی که خود را به خواب غفلت زر و زور سپرده اند متذکر می شویم که به صلاح دین ودنیای شماست که بر خلاف طبیعت و باور این جامعه قدم بر ندارید و بیش از این در مسیر دشمنی با تحقق اراده الهی که میراث داری مستضعفان عالم است قدم برنداشته و ساز استکبار پرستی کوک ننمائید.

این سربازان جان بر کف ولایت فقیه که علم سلامت اجتماع را بدون هیچ ادعا بر دوش داشته و با تمام کاستی ها و تحریم ها جهادی در ارتقای سطح سلامت نموده اند ضمن برائت جویی از حرکت معارض و مقابل با جریان تحقق جامعه مهدوی در سایه راهبری ها و فرمایشات امام خامنه ای(مدظله العالی) اعلام می نمائیم که:

1. ما معتقدیم عامل اقتدار نظام جمهوری اسلامی عمل بر اساس مبانی اسلامی و فریب نخوردن و مرعوب نشدن در قبال قدرت های شیطانی می باشد. لذا از تمامی مسئولین و وابستگان ایشان انتظار می رود که دچار تزلزل، لرزش، ساده انگاری و انحراف نشده و با هرگونه سوء استفاده از جایگاه، شخصیت و امکانات، برخوردی بر اساس سیره معصومین(ع) مخصوصاً امیرالمؤمنین(ع) نمایند.

کن فی الفتنه کابن اللبن لاظهر فیر کب ولا ذرع فیحلب

2. به حکم آیه لتجدن اشد الناس عداوه للذین آمنوا الیهود... مسئولین باور قلبی داشته باشند و این باور در گفتار و رفتار و اهدافشان تجلی یابد که جریان صهیونیسم جهانی و فرزندان ناخلف آن از جمله وهابیت و بهائیت که با کارسازی مستر همفر و کینیاز دالگورکی شکل یافت. دشمن حقیقی تفکر اسلام ناب محمدی(ص)است. لازم به ذکر می باشد عدم باور به این مهم باور به کتاب خداست.

3. در پایان امیدواریم ذخائر مجاهدات فرزندان انقلاب مانع از آن شود که زبیر در جمل در مقابله ای آشکار با علی(ع)(امام خویش) بپردازد.

والسلام

ارسال نظرات