مسئول یادمان شهدای دشت ذوالفقاریه گفت:امام خمینی(ره) در مقابل تحریم های اقتصادی آمریکا فرمودند که ما فرزندان رمضان هستیم و این جمله شان یعنی اینکه ما در مقابل جنگ اقتصادی دشمن مقاومت می کنیم.
کد خبر: ۸۶۸۰۷۶۰
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۸
سردار قاسم صادقی رزمنده لشکر27 محمدرسول الله(ص) در گفتگو با خبرگزاری بسیج با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) رمز پیروزی ما در مقابل استکبار ستیزی را در تحقق بخشی به اقتصاد مقاومتی و اتکاء به توان داخلی کشورمان می دانستند، گفت: یکی از مباحث عمل به اقتصاد مقاومتی، ترویج فرهنگ صرفه جویی در کشور است که اسلام هم به آن تاکید زیادی داشته و امام خمینی(ره) هم به آن اشاره کردند.

وی ادامه داد:اصل پایه گذاری اقتصاد مقاومتی به دهه50 در زمان اشغال لانه جاسوسی آمریکا در تهران برمی گردد که آمریکا تصمیم به تحریم اقتصادی ایران گرفت و بعد از آن بود که امام خمینی(ره) در سخنرانی های خود بارها اشاره کردند که باید روی پای خودمان بایستیم و نیازی به استکبار نداریم.

صادقی اضافه کرد: امام خمینی(ره) در مقابل تحریم های اقتصادی آمریکا فرمودند که ما فرزندان رمضان هستیم و این جمله شان یعنی اینکه ما در مقابل جنگ اقتصادی دشمن مقاومت می کنیم و این تحریم ها را برکتی برای کشور دانستند که باعث خودکفایی داخلی در بخش های مختلفی می شود.


ارسال نظرات