هدف از راهپیمایی روز سوم خرداد در حمایت از شهدای مدافع حرم و استمرار حرکت آنها این است تا به گوش استکبار جهانی برسانیم که مازندران یک‌بار دیگر به‌پا خواسته و آماده است تا این پیام شهدا را به گوش جهانیان به‎ویژه استکبار برساند.
کد خبر: ۸۶۸۰۶۸۰
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۷


خبرگزاری بسیج مازندران، فرمانده سپاه بهشهر با بیان اینکه سوریه خط مقدم امروز کشور است، گفت: راه پُرافتخار شهدای حرم را با قدرت در پیش گرفته و ادامه می‎دهیم.

 علی نجفی پیش از ظهر امروز در دومین جلسه شورای اداری سال ‎جاری در این شهرستان با گرامیداشت یاد و نام شهدای اسلام و مدافعان حرم، اظهار کرد: از همه مسؤولان و مردم انتظار داریم تا اهداف شهدا و رزمندگانی که در سوریه حضور دارند را تبیین و ترویج کنند.

وی با بیان اینکه از ایجاد جنگ روانی در بین مردم، تنها دشمن سود می‌برد، خطاب به اعضای حاضر در جلسه گفت: در هر لباسی که خدمت می‌کنید، باید این مسئله را روشنگری کنید و به مردم اهداف شوم دشمن را بفهمانید.

فرمانده سپاه بهشهر با اعلام اینکه خط مقدم امروز ایران در سوریه است و نمی‎گذاریم خون شهید کابلی‌ها و قنبری‌ها پایمال شود، افزود: به‌واسطه فداکاری و جان‌فشانی شهدای مدافع حرم است که اکنون باوجود شرایط جنگ و آتش در اطراف کشورمان، اما در گلستان زندگی می‌کنیم.

نجفی با تأکید بر اینکه باید فلسفه وجودی شهدا و حضور مدافعان حرم در سوریه را به سمع و نظر مردم برسانیم، اظهار کرد: برنامه‌ای با موضوع خنثی کردن عملیات روانی دشمن درباره مدافعان حرم به شهرستان‎ها ابلاغ شد تا برنامه‎ای به‌عنوان تجمع اولیه و راهپیمایی با عنوان استمرار حرکت شهدا به‌ویژه شهدای مدافع حرم در روز سوم خرداد ساعت 17 و 30 دقیقه دقیقه انجام شود.

وی بیان کرد: بر اساس برنامه‎ریزی انجام‎شده، حرکت برادران از حسینیه قتلگاه و خواهران نیز از مسجد مهدیه بهشهر در ساعت یادشده آغاز و به پارک ملت ختم شده و در آنجا نیز قطعنامه خوانده و سخنرانی از سوی یکی از مسؤولان انجام می‌شود.

عضو شورای اداری بهشهر با بیان اینکه دشمن در حال فعالیت بوده و می‌گوید که لشکر 25 کربلا و خط‌شکن دیروز را امروز بی‌قدرت و مأیوس کرده‌ایم، افزود: به استکبار می‌فهمانیم که ما همچنان با قدرت ایستاده‌ایم و از شهادت شهدای مدافع حرم نه‎تنها مأیوس نشدیم، بلکه راه پُرافتخار دیگری را با قدرت در پیش گرفته و ادامه می‎دهیم.

وی در پایان گفت: هدف از راهپیمایی روز سوم خرداد در حمایت از شهدای مدافع حرم و استمرار حرکت آنها این است تا به گوش استکبار جهانی برسانیم که مازندران یک‌بار دیگر به‌پا خواسته و آماده است تا این پیام شهدا را به گوش جهانیان به‎ویژه استکبار برساند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها