مسؤول دفتر نهاد نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه کربلای مازندران:

دشمنان انقلاب اسلامی می خواهند نفوذ ایران در خاورمیانه را ازبین ببرند

کارشناسان غربی خاورمیانه را قلب دنیا می‌دانند که هم‌اکنون مدیریت آن به دست انقلاب اسلامی ایران است و اتفاق نظر دارند باید این مهم از دست ایران خارج شده تا نفوذ انقلاب اسلامی ایران در منطقه قطع شود.
کد خبر: ۸۶۸۰۶۷۴
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۳


خبرگزاری بسیج مازندران،مسؤول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران گفت: دوقطبی کردن جامعه با محوریت برجام رویکرد جدید آمریکا است.

 حجت‌الاسلام یدالله غلامی ظهر امروز در نشست سیاسی و بصیرتی که در سپاه ناحیه این شهرستان حضور یافت، اظهار کرد: دوقطبی کردن جامعه با محوریت برجام رویکرد جدید آمریکا است زیرا آنها تلاش دارند تا همه چیز را به برجام ربط دهند و در این بین به مجلس آینده پرداختند.

وی افزود: امروزه اختلاف‌ها در جامعه یکی از عوامل جنگ است تا با ظهور امام زمان(عج) صلح، آشتی و امنیت در سراسر جهان برقرار شده و ظلم برکنده شود.

مسؤول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران بیان کرد: امام زمان(عج) زمانی ظهور می‌کنند که شاهد تکامل عقلی و علمی باشیم هر چند برقراری عدالت کامل با ظهور امام زمان(عج) محقق شده و آن امام با علم امامت خود قضاوت می‌کنند.

این مسؤول با تأکید بر اینکه آمریکا هزاران اتاق فکر داشته که محصول همه اندیشه‌ها و تفکرات در یک نقطه جمع‌بندی و تصمیم‌گیری می‌شود، تصریح کرد: کارشناسان غربی خاورمیانه را قلب دنیا می‌دانند که هم‌اکنون مدیریت آن به دست انقلاب اسلامی ایران است و اتفاق نظر دارند باید این مهم از دست ایران خارج شده تا نفوذ انقلاب اسلامی ایران در منطقه قطع شود.

غلامی با اعلام اینکه امروزه آمریکا دارای مشکلات فراوان است، ادامه داد: باید زمینه گسترش فرهنگ مهدویت در جامعه فراهم شده و برای آشنایی بیشتر نسل جوان و نوجوان با فرهنگ مهدویت تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه اطاعت از ولایت فقیه باید در دستور کار قرار گیرد، گفت: مقام معظم رهبری با درایت بی‌نظیر، آگاهی بی‌مثال و مدیریت فوق‌العاده در حال کوشش بوده تا شرایط برای ظهور منجی آخرالزمان فراهم شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها