کارگاه توانمندسازي ارکان مجمع عالی و کارگروههای تخصصی ناحيه مقاومت بسيج مهريز برگزار گرديد.
کد خبر: ۸۶۸۰۶۶۳
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهريز، اين برنامه محل اردوگاه حضرت امام علي(ع) روستاي بنادک سادات شهرستان مهريز و با حضور "دشتی" مسئول مرکز راهبردي سپاه الغدير و جمعي از مسئولان ادارات شهرستان مهريزبرگزار شد.

تعداد 80 نفر از اعضاي مجمع عالي بسيج مهريز شامل اعضای هيئت رئيسه مجمع و کارگروه های تخصصی و تعدادی از رؤساي اقشار حضور داشتند. "نصيری" ضمن عرض خيرمقدم و تبريک اعياد شعبانيه بر لزوم اهتمام دبيران و رؤساي کارگروه بر کيفی سازی نشست ها و تبديل مباحث با طرح هايی قابل ارائه در شهرستان و استان تأکيد نمود. در ادامه "دشتی" ضمن تبيين جايگاه امروز انقلاب اسلامي در جهان و وظيفه ی خطير بسيجيان در اين صحنه، خواستار مسئله محور نمودن مباحث کارگروهها شد و نمونه هايی از مصاديق و الگوهای موفق در زمينه ی کارکرد مجمع عالی بيان نمود.

سپس فرمانده ناحيه درخصوص کارکردها و ظرفيت عظيم مجمع، شعار سال و انتظارات از شوراي هاي اقشار و کارگروهاي تخصصي به سخنرانی پرداخت.

نشست کارگروههاي تخصصي (کارگروههاي سلامت، اخلاقي و تربيتي، فرهنگي، اجتماعي، دفاعي و امنيتي و اقتصاد مقاومتي) از دیگر برنامه های اجرایی در این مراسم بود.

پایان بخش مراسم اقامه نماز ظهر و عصر بود.


ارسال نظرات