پیام فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد به مناسبت سوم خرداد:
روز آزادسازی خرمشهر، روزی است که سپاه دشمن در مقابل ایمان زمینیان آسمانی تبار به زانو درآمد، هنگامه ای که دست خدا از آسمان به زمین گره خورد و قفل گشای درهای بسته شد
کد خبر: ۸۶۸۰۶۳۰
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از بهاباد، سرگرد پاسدار احمد حاجی زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد به مناسبت فرارسیدن سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر پیامی صادر کرد در قسمتی از این پیام چنین آمده است:

سوم خرداد، یادآور دلاور مردی و ایثار شهیدان، استقامت و پایداری ملت ایران، شجاعت و شهامت فرماندهان و از خودگذشتگی رزمندگان اسلام و اوج خداباوری و خلوص امام شهیدان خمینی کبیر (ره) است که فرمود: "خرمشهر را خدا آزاد کرد "

روز آزادسازی خرمشهر، روزی است که سپاه دشمن در مقابل ایمان زمینیان آسمانی تبار به زانو درآمد، هنگامه ای که دست خدا از آسمان به زمین گره خورد و قفل گشای درهای بسته شد.

سوم خرداد روزی به یادماندنی و از یاد نرفتنی است که رزمندگان اسلام توانستند در عملیات بت المقدس، خرمشهر قهرمان که در تصرف دشمن بود را آزاد نمایند و پرچم ایران اسلامی را در آن جا به اهتراز درآورند.

به گفته وی رزمندگان اسلام با تقوای الهی در این راه وارد شدند و توانستند با دلاورمردی ها خرمشهر را آزاد نمایند.

سرگرد حاجی زاده اظهار کرد: دفاع مقدس بخش مقدسی از تاریخ انقلاب اسلامی است که ارزش‌های آن در سال های جنگ به اثبات رسید و باعث شکست دشمن و نظام سلطه شد و به آنان فهماند ملت ایران ملتی هوشیار و با بصیرت است.

وی خون شهدا را عامل حفظ انقلاب دانست و گفت: شهدای گرانقدر از جان خود گذشتند تا انقلاب پایدار بماند و آرامش و آسایش امروز حاصل شود و ما باید با خدمات رسانی مطلوب به مردم، رضایت آنها را جلب کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهاباد گفت: مهمترین پیام فتح خرمشهر حفظ استقلال بود و وعده الهی در این روز تحقق یافت.

وی سالروز آزادسازی خرمشهر را روز ملی و مقاومت ملت ایران دانست و بیان کرد: بسیاری از مناسبت های ملی در تاریخ انقلاب ثبت و ماندگار شد و ملت ایران به داشتن چنین تاریخی افتخار می کنند.

حاجی زاده تصریح کرد: حماسه غرورآفرین سوم خرداد و رشادت رزمندگان و دلاورمردان این سرزمین موجب تغییر سرنوشت جنگ و منطقه شد و این حماسه نظام جمهوری اسلامی ایران را تثبیت کرد.

حماسه سوم خرداد را می توان بزرگترین و مهمترین رویداد در میان روزهای دفاع مقدس برشمرد و اگر بخواهیم از آثار دفاع مقدس مراقبت و به نسل های آینده منتقل کنیم بایستی یوم الله سوم خرداد را به نحو شایسته ای مورد تعمیم قرار دهیم..اکنون وظیفه فرد فرد ما پاسداری از خون مجاهدان و مجاهدت رزمندگان جان بر کف آن روزگار است که غریبانه همه چیز خود را در طبق اخلاص نهاده و در راه اسلام و مسلمین فدا کردند.

اینجانب سالروز این نصر عظیم الهی را به خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان، رزمندگان، ایثارگران و به ویژه دلاورمردان هشت سال دفاع مقدس تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیقات روز افزون همه ملت ایران را در مسیر پاسداشت این نقطه عطف از تاریخ انقلاب اسلامی ایران در سایه رهبری های هوشمندانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، از درگاه خداوند سبحان مسئلت دارم.

ارسال نظرات