استاد حوزه علمیه عصمتیه سمنان:

جوانان را از عواقب گرایش به فرهنگ غرب آگاه کنیم

استاد حوزه علمیه عصمتیه سمنان با تأکید بر مسئولیت خطیر سرگروه های حلقه های صالحین در آگاه سازی متربیان گفت: جوانان را از عواقب گرایش به فرهنگ غرب آگاه کنیم.
کد خبر: ۸۶۸۰۶۰۸
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، میثاقی در جلسه سرگروهان پایگاه اسراء سمنان ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه اظهار داشت: سرگروه های صالحین تأثیر بسزایی در بهبود روند حجاب و عفاف در جامعه دارند؛ چرا که بسیاری از کودکان و نوجوانان بسیجی هستند و از کلاس های بسیج و صالحین استفاده می کنند؛ بنابراین سرگروه ها باید با هوشیاری و دقت متربیان را به سمت رعایت حجاب و عفاف در جامعه سوق دهند.

استاد حوزه علمیه عصمتیه سمنان اظهارکرد: جوانان امروزی راه را گم کرده اند و این ما هستیم که باید ان ها را از عواقب فرهنگ غرب آگاه کنیم؛ سرگروه ها باید خود را در مقابل متربیان مسئول بدانند و تلاش خود را برای رفع مشکلات متربیان انجام دهند.

وی ادامه داد: برقراری ارتباط دوستانه با متربی باید از جملع شگرد های یک سرگروه موفق باشد؛ چرا که اینگونه متربی به سرگروه خود اطمینان کرده و برای ح مسائل و مشکلات خود از او کمک می گیرد.

میثاقی تصریح کرد: قدر مسئولیتی که به شما محول شده است را بدانید و آگاه باشید که پاداش این عمل شایسته ی شما نزد خداوند متعال محفوظ است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار