خبرهای داغ:
عضو ستاد سیره شهدای قم:

شهادت طلبی الگوی جوانان ایرانی است

عضو ستاد سیره شهدای قم گفت: شهادت‌طلبی، دشمن‌ستیزی و فرهنگ عاشورا الگوهای جوانان ایرانی است.
کد خبر: ۸۶۸۰۵۸۳
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از مهدی‌شهر، حجت‌الاسلام سیدمحمد میرعلی‌اکبری در جشن اعیاد شعبانیه که در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) مهدی‌شهر برگزار شد، اظهار داشت: امروز تکلیف ما این است که نسبت به حسین زمان خود حساس باشیم.

وی افزود: جوانان امروز نظام اسلامی که پای اعتقادات و ارزش‌های دینی خود ایستاده‌اند، کمتر از جوانان دیروز که جان خود را در راه اسلام فدا کردند، نیستند.

عضو ستاد سیره شهدای قم، شهادت‌طلبی، دشمن‌ستیزی و فرهنگ عاشورا را از الگوهای جوانان ایرانی عنوان کرد و گفت: امروز دشمن با جنگ‌های گوناگون اقتصادی و فرهنگی، آرمان‌ها و اعتقادات ما را ضدارزش و ضدارزش‌ها را ارزش جلوه می‌دهد.

میرعلی‌اکبری بیان کرد: شهدای ما پای حقانیت اسلام و شعارهای انقلابی کتک خوردند و شکنجه و آزار و اذیت شدند و بدن‌های جوانانمان همچون حضرت علی‌اکبر (ع) قطعه‌قطعه شد تا امروز در امنیت و آسایش زندگی کنیم.

وی با بیان اینکه علی‌اکبرهای امام راحل و امام خامنه‌ای پای جنگ عقیده ایستاده‌اند، تأکید کرد: امروز با اقتدا بر رهبرمان، همه باید علی‌اکبرهای سیدعلی و علمدار ولایت باشیم.

عضو ستاد سیره شهدای قم تصریح کرد: امنیت و آسایش امروز ما مدیون خون شهدای دیروز در هشت سال دفاع مقدس و اینک شهدای مدافع حرمی است که برای دفاع از ناموس و پاسداری از اسلام با دشمن می‌جنگند.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم، از جوانان برتر شهرستان مهدی‌شهر در حوزه‌های مختلف فرهنگی، ورزشی، اجتماعی، اقتصادی و مذهبی تقدیر شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها