کامران ندری با بیان اینکه در نظر داشتن اقتصاددان ضرورتی انکار ناپذیر است افزود: دولت در طی برنامه زمانبندی نظرات اقتصاددانان و کارشناسان اقتصادی را مدنظر قرار دهد و به نظرات کارشناسانه اقتصادی بپردازد تا تصمیمات اقتصادی کشوری به شکل علمی و مستدل باشد و قابلیت دفاع در همه شرایط را داشته باشد.
کد خبر: ۸۶۸۰۵۸۲
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۸

کامران ندری اقتصاددان و استاد دانشگاه در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: تصمیم گیری دولت در زمینه اقتصادی بر اساس واقعیت وضعیت معیشتی اقتصادی مردم نیست لذا در سال اقتصادی که پیش رو داریم دولت معیشت مردم را در نظر بگیرد تا اشکالات اقتصادی موجود را با سرعت و دقت بیشتری رفع کند تا شاهد بهبود وضعیت اقتصادی باشیم.

وی با بیان اینکه در نظر داشتن اقتصاددان ضرورتی انکار ناپذیر است افزود: دولت در طی برنامه زمانبندی نظرات اقتصاددانان و کارشناسان اقتصادی را مد نظر قرار دهد و به نظرات کارشناسانه اقتصادی بپردازد تا تصمیمات اقتصادی کشوری به شکل علمی و مستدل باشد و قابلیت دفاع در همه شرایط را داشته باشد.

ندری با انتقاد از رسانه ای کردن اشکالات در هر دولت بیان داشت: بازتاب رسانه ای در انتشار اخبار نواقص در هر دولت منجر می شود تا به جای اینکه در جهت اینکه راهکارهای اقتصادی را پیش ببریم و مدیریت بر مبنای راهکارهای نوین داشته باشیم منجر می شود تا مدیریت با یکسری چالش مواجه شود که  مدیریت بهینه وری را از بین می برد.

وی در خاتمه افزود: مردم انتظار دارند تا عملکرد دولتی که روی کار است نسبت به دولت قبل  بهتر شود و علم اقتصاد و اقتصاددان ضرورتی است که باید نمایندگان مجلس و وزرا از این علم بهره ببرند و تعاملات اقتصادی سبب می شود تا منفعت برای کل کشور در نظر گرفته شود.

ارسال نظرات