کدام مسلمان با کسانی که دین اسلام را ناقص می‌‌دانند، وعده‌های پیامبر اسلام را که خاتم پیامبران است نفی می‌کنند، با دشمن انقلاب اسلامی و اسلام مراوده دارند رابطه دوستی و محبت و قدردانی برقرار می‌کند؟
کد خبر: ۸۶۸۰۴۹۴
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۹




خبرگزاری بسیج مازندران، عضو شورای تبیین مواضع استان مازندران گفت: اقدام فائزه هاشمی جهت تضعیف نظام اسلامی است و در بحبوحه بهانه‌سازی‌های غرب برای اعمال تحریم‌های جدیدتر بر ایران انجام شد.

مرتضی امین‌پوربا اشاره به دیدار فائزه هاشمی با بهاییان و در ادامه دفاع از این دیدار گفت: اعضای خانواده هاشمی رفسنجانی در اظهارات و رفتارهای حاشیه‌برانگیز و فتنه‌انگیز تبحر خاصی دارند. این یک ویژگی خانوادگی و مربوط به تمام اعضا است. اما موضوع اینجاست که همواره این رفتارها و گفتارها با نیت و اهداف خاصی انجام ‌می‌شود.

وی افزود: شخص خانم فائزه هاشمی گرفته از دوران نمایندگی تا فتنه ٨٨ و زمان این دولت، از این دست اقدامات بسیار داشتند. اما این دیدار با توجه به طرف مقابل جای تعجب و تامل دارد.

عضو شورای تبیین مواضع مازندران ادامه داد: سوال اینجاست که آیا واقعا خانواده هاشمی به دین اسلام تقید کامل دارند؟ واقعا آقای هاشمی رفسنجانی که ادعای عالم دین و مفسر قرآن بودن دارند، فرزندان خود را متدین تربیت کرده‌اند؟

وی تصریح کرد: کدام مسلمان با کسانی که دین اسلام را ناقص می‌‌دانند، وعده‌های پیامبر اسلام را که خاتم پیامبران است نفی می‌کنند، با دشمن انقلاب اسلامی و اسلام مراوده دارند و از آن خط می‌گیرند و قبله‌گاه خود قرار می‌دهند، با نظام اسلامی دشمنی و کینه سرنگونی نظام شاهنشاهی را دارند و در چند مورد طرح‌‌ریزی و اجرای آشوب‌ها دست داشته‌اند، بنا به توصیه بهائیت احکام و رفتارهای در تضاد با ارزش‌های جامعه اسلامی را تبلیغ می‌کنند، رابطه دوستی و محبت و قدردانی برقرار می‌کند؟ مصداق «آیه اشدا علی الکفار…» چیست؟ نمونه حفاظت و ضربه نزدن به جامعه و نظام اسلامی چیست؟

امین پور بیان کرد: با این توضیح آیا این اقدام را بنا به اعلام برخی مراجع نمی‌توان مجرمانه دانست؟ چراکه این اقدام جهت تضعیف نظام اسلامی است و در بحبوحه بهانه‌سازی‌های غرب برای اعمال تحریم‌های جدیدتر بر ایران انجام شده است و می‌تواند دست‌‌مایه جلب‌توجه و بهانه تراشی‌های ساختگی حقوق بشری آنها باشد، البته این خانواده در کاسبی تحریم ید طولایی دارند، چرا‌که چند سال قبل هم مهدی هاشمی از آمریکایی‌ها خواسته بود تا ایران را با تحریم‌های بیشتر تحت فشار قرار دهند.

وی خاطرنشان کرد: همراهی عده‌ای با این اقدام، این گمانه‌زنی‌ها را تقویت می‌کند. به‌ویژه آنکه اظهارات‌شان کاملا خلاف‌واقع و غیرمنصفانه است و در نظام اسلامی هیچ پیرو فرقه بهائیت به دلیل اعتقادش تا زمانی که اقدام خصمانه و مجرمانه‌ای مرتکب نشده، بازداشت و محاکمه نشده است.

عضو شورای تبیین مواضع استان مازندران تاکید کرد: آیا این اقدام در سلسله اقدامات و اظهارات مطابق با ادعاهای غرب نیست؟ آیا این اقدام در ادامه هنجارشکنی‌ها و حاشیه‌سازی‌ها برای انحراف افکار عمومی از برخی ضعف‌های اجرایی تعریف نمی‌شود؟

وی در پایان گفت: با این تفاسیر این اقدام ضمن مشکوک بودن به همکاری و همراهی با ادعاها و بهانه‌سازی‌های غرب، تلاش برای انحراف افکار عمومی از برخی مسائل و ضعف‌های اجرایی، ادامه روند هنجارشکنی و قبح‌شکنی در نظام اسلامی، مغایرت با اسلام و آیات قرآن، به‌دلیل همراهی با دشمنان اسلام و تضعیف نظام اسلامی است که می‌تواند به عنوان عناد سازمان یافته مورد پیگرد قرار گیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها