فرمانده سپاه تنگستان گفت: بهای تمام خون‌هایی که در طول مدت عمر انقلاب ریخته شده است، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، بنابراین باید برای حفظ نظام کوشا باشیم.
کد خبر: ۸۶۸۰۴۷۰
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج در تنگستان، محمد علی ملاکی صبح امروز در نشست سیاسی کارکنان سپاه تنگستان با اشاره به سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر، گفت: روز فتح خرمشهر روز مقاومت و ایثار و پیروزی ارزش‌ها است.

وی با تبیین نقشه شوم دشمنان برای مقابله با نظام مقدس اسلامی گفت: اسلام آمریکایی درصدد مقابله با اسلام ناب محمدی(ص) است، تصریح کرد: مردم باید هم با جهل و خرافات مبارزه کنند و هم با اسلام دروغین مبارزه داشته باشند.

ملاکی با بیان اینکه امروز دشمن در برابر نفوذ و قدرت معنوی ایران اسلامی به استیصال رسیده است، گفت: بنابراین ایران کانون بیداری جهان اسلام است.

وی با بیان اینکه توفیقات حزب‌الله لبنان، شکست آمریکا در عراق، سوریه، افغانستان و یمن به دلیل گرایش ملت‌ها به قدرت معنوی ایران است، افزود: اگر امروز می‌خواهیم این مؤلفه‌های پایداری را در عرصه‌های مختلف حفظ کنیم باید آمادگی همه جانبه خودمان را هم حفظ کنیم.

فرمانده سپاه امام علی (ع) تنگستان گفت: ملت ایران به برکت نفس مسیحایی ولی‌امر مسلمین، شکست‌ناپذیر شده است.

وی بر ضرورت حفظ روحیه انقلابی در برابر جبهه جنگ نرم دشمنان تأکید کرد و گفت: ملتی که گوش به فرمان ولایت بوده و روحیه استکبارستیزی خود را حفظ کند، پیروز میدان است.

ملاکی یادآور شد: رمز موفقیت ملت ایران در مبارزه با رژیم طاغوت، جنگ و ایستادگی در برابر ابرقدرتهای عالم، وحدت، ایستادگی و روحیه ولایتپذیری است.

ارسال نظرات