با برگزاری مسابقات مختلف علمی، پژوهشی و کتابخوانی بین کارکنان سپاه و بسیجیان تنگستان و ثبت بیش از 70 تجربه مدیریتی کارکنان، دانش و پژوهش سپاه تنگستان موفق به کسب عنوان برتری دانش و پژوهش سپاه امام صادق(ع) در سال 94 شد.
کد خبر: ۸۶۸۰۴۲۵
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج در تنگستان، مسئول قسمت دانش و پژوهش سپاه تنگستان در کارگاه آموزشی تجربه نگاری ویژه کارکنان سپاه تنگستان گفت: مدیریت دانش و پژوهش در راستای اهداف و منویات فرمانده کل سپاه به منظور کسب ، تبدیل و به اشتراک گذاری تجارت ارزشمند فرماندهان، مسئولان و مدیران سپاه و تولید دانش مدیریتی و علم بومی سپاه فعالیتهای متنوعی را در حوزه پژوهش و تحقیق به اجرا در آورده است.

عباس بهادری افزود: تجربه نگاری، نیازسنجی پژوهشی، تربیت پاسداران دانشور و اندیشه ورز، نشر و دانش در حوزه های مختلف است که با شرکت کارکنان در کارگاه های آموزشی سعی می شود حضور فعالان این عرصه را بیشتر کرد.

وی افزود: با برگزاری مسابقات مختلف علمی، پژوهشی و کتابخوانی بین کارکنان سپاه و بسیجیان تنگستان و ثبت بیش از 70 تجربه مدیریتی کارکنان، دانش و پژوهش سپاه تنگستان موفق به کسب عنوان برتری دانش و پژوهش سپاه امام صادق(ع) در سال 94 شده است.

بهادری تصریح کرد: فرمانده سپاه تنگستان نیز در سال گذشته به عنوان پژوهشگر برتر استانی انتخاب شده است.

گفتنی است در این کارگاه آموزشی شرکت کنندگان مفاهیم تجربه،ارکان تجربه،انواع تجربه،نحوه نگارش تجربه و فنون داوریهای شکلی و محتوایی تجربه تدوین شده را فرا گرفتند.

ارسال نظرات