خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه رزن مطرح کرد

آزادسازی خرمشهر نماد استقامت و پایداری رزمندگان اسلام

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه رزن با بیان اینکه صبر، استقامت و پایداری از لازمه‌های پیشرفت و پیروزی در آیین اسلام است، گفت: رزمندگان اسلام با آزادسازی خرمشهر نتیجه استقامت و پایداری را به جهانیان آموختند.
کد خبر: ۸۶۸۰۴۱۱
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۷
حجت‌الاسلام سیدحسین غفاری‌ستار در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در رزن ضمن گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر و یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: سوم خرداد 61 يکي از بارزترين جلوه‌هاي نصرت الهي و يکي از مهمترين و زيباترين روزهاي انقلاب اسلامي ايران است.

وی افزود: در اين روز شهر مقاومخرمشهر که در59 به اشغال دشمن درآمده بود،بار ديگر توسط رزمندگان اسلام فتح شد و پرچم اسلام بر فراز مسجد جامع به اهتزاز در آمد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه رزن تصریح کرد: آزادسازی خرمشهر که فتح المبين بود دفاع مقدس را وارد مرحله نويني کرد و براي اولين بار از شروع جنگ تحميلي، ايران در موضع قدرت قرار گرفت.

وی ادامه داد: همچنين اين پيروزي بزرگ آمريکا و ساير قدرت‌ها را سخت به وحشت انداخت و آنان که از پيروزي نهايي ايران اسلامي سخت بيمناک بودند، با تجهيز و تقويت بيش از پيش رژيم صدام به جنگ با ایران پرداختند.

غفاری‌ستار عنوان کرد: رزمندگان اسلام وانقلاب اسلامی با ایثارگری و رشادت در برابر این حملات مقاومت کردند و با آزادسازی خرمشهر نتیجه استقامت وپایداری را به جهانیان آموختند.

وی با بیان اینکه صبر، استقامت و پایداری از لازمه‌های پیشرفت و پیروزی در آیین اسلام است، گفت: ما نیز امروز باید در برابر مشکلات اقتصادی و تحریم‌ها و فشارهای سیاسی دشمنان همچون شهدا استقامت کنیم تا با پیروزی خود بار دیگر مشت محکمی به دشمنان انقلاب اسلامی بزنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات