کارگاه توانمندی و توجیه برنامه های ابلاغی ویژه فرماندهان حوزه ها ، پایگاه ها و شورای حوزه و پایگاه ناحیه دشت آزادگان استان خوزستان در سالن 26 آبان ناحیه برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۸۰۴۰۵
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۵

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مساجد و محلات: کارگاه توانمندی و توجیه برنامه های ابلاغی ویژه فرماندهان حوزه ها ، پایگاه ها و شورای حوزه و پایگاه در راستای آموزش  و توجیه فرماندهان و اعضای شورای  پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج ناحیه دشت آزادگان در سالن 26 آبان ناحیه برگزار شد.

سید خالد موسوی جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج با تشریح برنامه بسیج گفت: توانمند سازی فرماندهان و مدیران بسیج برای تقویت پایگاه ها لازم است .

سرگرد پاسدار حمدی صخری فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج دشت آزادگان گفت : ضمن خیر مقدم و تبریک مناسبت های مختلف و همچنین اعیاد شعبانیه بر لزوم گرامیداشت و حضور تمام بسیجیان در عرضه های مختلف فرهنگی و اجتماعی و توجه به فریضه امر به معروف و نهی از منکر سخنرانی کرد.

وی  در این کارگاه با اشاره به مسائل سیاسی روز و ترفند و بدقولی کشورهای غربی در زمینه اجرای برجام و عدم برداشت تحریم ها گفت : آمریکا و کشور های هم پیمان آن دشمنی خود را همچنان ادامه می دهند و ما نباید به این مذاکرات و رفت آمد ها اطمینان کنیم.

وی در پایان گفت فرمائدهان حوزه ها و پایگاه نسبت به اجرای برنامه های سازمان بسیج مستضعفین توجه جدی نمایند .

انتهای پیام/ت

ارسال نظرات