حضور سردار بهشتی مسئول بسیج مساجد و محلات کشور در یادواره شهدای شهید کوچری خوی

پایگاه شهید کوچری خوی که به عنوان یکی از فعال ترین پایگاه های کشور شناخته می شود در نظر دارد به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر، یادواره شهدا را با حضور مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات کشور برگزار نماید.
کد خبر: ۸۶۸۰۴۰۱
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۲

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مساجد و محلات: پایگاه شهید کوچری خوی در نظر دارد به مناسبت گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر یادواره شهدایی برگزار نماید. در همین راستا تیم فرهنگی این پایگاه با دعوت از سردار بهشتی، مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات کشور قصد دارد ایشان به عنوان سخنران ویژه این مراسم شرکت داشته باشند.

پایگاه شهید کوچری خوی یکی از موفق ترین پایگاه های کشوری است و برنامه مذکور به صورت استانی و با دعوت از مسئولین  و حضور 3000000 نفر از مدعوین که شامل خانواده های شهدا  شهرستان خوی است برگزار خواهد شد.
پایگاه شهید کوچری به عنوان یک پایگاه فرهنگی در شهر برنامه های تاثیرگذاری از جمله برگزاری برگزاری مداوم دعای ندبه، برنامه های قرآنی، برگزاری نماز جماعت در بوستان ها و تفرجگاه های شهر در قالب حلقه های صالحین، محرومیت زدایی، شناسایی اقشار مستمند و اهدای کمک های مالی و کالایی و استفاده از ظرفیت خیرین برای احیای سنت های پسندیده برگزار می کند.
از دیگر برنامه های مسئول بسیج مساجد و محلات کشور در سفر به استان آذربایجان غربی شرکت در همایش ائمه جمعه و جماعات و جلسه هم اندیشی استانی می باشد.

انتهای پیام /ت

ارسال نظرات
آخرین اخبار