خبرهای داغ:
با حضور مسئولان ناحیه امام سجاد(ع):

برگزاری جشن میلاد امام زمان(عج) در سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین

صبح امروز جشن میلاد امام زمان(عج) با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در حسینیه این ناحیه برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۸۰۲۹۴
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۵

 

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین،حسین عدالتی شربیانی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در مراسم جشن میلاد امام زمان (عج) این ناحیه با اشاره به ابعاد شخصیتی امام عصر(عج) و زمینه های ظهور آن حضرت اظهار کرد: امام زمان(عج) منجی عالم بشریت از ظلم و فساد است و همچنین برپا کننده عدالت در جهان و گسترش دهنده حکومت جهانی اسلام است.

وی افزود: امام زمان(عج) واسطه فیض الهی هستند و همدلی،انصاف و کمک به یکدیگر موجبات رضایت حضرت مهدی موعود را در پی دارد و با این کارهاست که میتوانیم دل آن حضرت را بدست بیاوریم.

عدالتی شربیانی تصریح کرد: امام زمان (عج) مظهر برکات خداوند بر اهل زمین و آسمان می باشند وشناخت و معرفت به ایشان بهره مندی از برکات وجود امام عصر (عج) را در پی دارد.

این مسئولبه زمینه های ظهور امام زمان(عج) اشاره کرد و خاطر نشان کرد: امام زمان (عج) در پرده غیبت هستند و تا زمینه های ظهور ایجاد نشود و جهان آمادگی برای حضور ایشان را نداشته باشند ظهور نمی کنند و باید ما که خود را منتظر واقعی امام می دانیم برای ظهور ایشان زمینه سازی نماییم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوینبیان کرد: کسی که خود را آماده ظهور می کند باید در قول و فعل برای آمدن امام زمان(عج)، آمادگی در خود ایجاد کند و به همه ابعاد ظهور توجه نماید.

وی به تشکیل حکومت اسلامی به همت امام راحل اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی ایران زمینه سازی برای ظهور است که به همت امام راحل و پشتیبانی مردم آگاه و بصیر اتفاق افتاد و باید قدر این انقلاب را بدانیم.

عدالتی شربیانی ابراز کرد: امام راحل با الگو قرار دادن شیوه حق و عدالت اسلام و مقابله با ظلم و ستم در تحقق حکومت اسلامی در جهان مادی قدم برداشت و توانست این امر را محقق کند و جوامع مظلم و مستضعف را بیدار و ظلم و ستم را رسوا نماید.

4001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها