خبرهای داغ:

پاکسازی کوه سیر توسط خبرنگاران حافظ محیط زیست ارومیه

کوه سیر توسط خبرنگاران حافظ محیط زیست ارومیه پاکسازی شد.
کد خبر: ۸۶۸۰۱۸۶
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، کوه سیر توسط خبرنگاران حافظ محیط زیست ارومیه پاکسازی شد.

این اقدام در روزهای جمعه، به صورت نمادین در راستای زیباسازی مناطق مختلف شهر ارومیه و به همت جمعی از خبرنگاران دوستدار محیط زیست در ارومیه انجام می‌شود.

در این زمینه شهروندانی که برای گذران یک روز تعطیل به دامان کوه و مناطق سرسبز می‌آیند نیز برای نریختن زباله در محیط زیست و تمیز نگه داشتن آن تشویق می‌شوند.

این گروه خبرنگاران که "خبرنگاران حافظ محیط زیست" نام گرفته‌اند، متشکل از 65 خبرنگار هستند که هر جمعه با پاکسازی مناطق مختلف شهر ارومیه علاوه بر پاکسازی محیط زیست، با این حرکت نمادین در تلاش برای فرهنگسازی هستند.

امروز نیز خبرنگاران حافظان محیط زیست با پاکسازی کوه سیر ارومیه که به دلیل نزدیکی به شهر ارومیه محل مناسبی برای کوهنوردی مردم این شهر به ویژه در روزهای تعطیل است، آشغال‌هایی که مردم طی هفته‌های گذشته در این منطقه ریخته بودند را جمع‌آوری کردند.

این اقدام که طی سه هفته گذشته از سوی خبرنگاران انجام می‌گیرد، سبب شده تا سازمان‌ها و ادارات ذی‌ربط نیز از این اقدام استقبال خوبی داشته باشند، به طوری که سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه نیز با اعزام خودرو جمع‌آوری زباله نسبت به حمل زباله‌های جمع‌آوری شده توسط این گروه، از محل کوه سیر به سایت جمع‌آوری زباله همکاری داشت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار