خبرهای داغ:
امام جمعه پیرانشهر تاکید کرد

سربازان گمنام امام زمان(عج) نقش موثری در تامین امنیت دارند

امام جمعه پیرانشهر گفت: سربازان گمنام امام زمان(عج) در تامین و تثبیت امنیت در کشور نقش بسزایی ایفا می‌کنند.
کد خبر: ۸۶۸۰۱۷۲
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، ماموستا مصطفی محمودی در خطبه‌های نماز جمعه این شهر در خطبه اول با بیان اینکه خداوند متعال خطاب به مسلمانان که عمل صالح انجام دادند می‌فرماید خداوند شما را در زمین خلیفه قرار می‌دهد، اظهار داشت: این وعده الهی برای تمام مومنان بوده و نباید ناامید باشیم و راه مبارزه با دشمنان را در پیش بگیریم و در برابر ظالمان ایستادگی کنیم.

امام جمعه پیرانشهر با بیان اینکه روز 15 شعبان تحت عنوان روز مستضعفان نام‌گذاری شده است، یادآور شد: در رابطه با حضرت مهدی (عج) هیچ فرقی بین شیعه و سنی در اصل و اساس ظهور نیست که دنیا را پر از عدل و داد می‌کند و از اولاد حضرت فاطمه (س) است.

محمودی یکی از بارزترین خصوصیات حضرت مهدی (عج) را برپایی حکومت عدل عنوان کرد و ادامه داد: حضرت مهدی (عج) شخصیت معنوی و مقتدری است که عدل و داد را در سراسر جهان حاکم می‌کند و طبق روایات اگر از عمر دنیا تنها یک روز باقی مانده باشد خداوند آن روز را طولانی می‏‌کند تا آنکه حضرت مهدی (عج) قیام ‏‌کند و دنیا را پر از عدل و داد کند چنانکه از ظلم و ستم پر شده است.

وی با بیان اینکه روز 15 شعبان به عنوان روز سربازان گمنام امام زمان (عج) نام‌گذاری شده، تصریح کرد: سربازان گمنام امام زمان (عج) در تامین و تثبیت امنیت بسیار موثر هستند به طوری که امنیت امروز کشور مرهون از خودگذشتگی و مجاهدت‌های سربازان گمنام امام زمان (عج) است.

امام جمعه پیرانشهر ادامه داد: دشمن می‌خواهد ناامنی ایجاد کند همانطور که در کشورهای دیگر ایجاد کرده ولی سربازان گمنام امام زمان (عج) در کشور قوی، نیرومند و فعال هستند و نمی‌گذارند دشمن ناامنی ایجاد کند.

محمودی بر ضرورت پاسداشت خدمات، مجاهدت‌ها و جانفشانی‌های سربازان گمنام امام زمان (عج) تاکید کرد و ابراز داشت: این روز فرصت مناسبی است تا از مجاهدت‌ها و جانفشانی‌های سربازان گمنام که در عرصه‌های مختلف حضوری فعال و موثر داشته تقدیر و تجلیل به عمل آید.

وی با بیان اینکه امنیت پایدار با اقتدار و مجاهدت‌های خاموش سربازان گمنام امام زمان (عج) حاصل می‌شود، متذکر شد: دشمن، دشمن دین و انسانیت و دشمن پیشرفت است باید برای مقابله با این دشمن آماده باشیم و یکی از نهادهایی که همواره آماده بوده و برای این امنیت فعال هست اداره اطلاعات است.

امام جمعه پیرانشهر در پایان بر ضرورت حفظ اتحاد و وحدت مسلمانان تاکید کرد و ادامه داد: وحدت و همبستگی بین مسلمانان تنها راه شکست دشمنان و رمز پیروزی در برابر ظالمان است و در شرایط کنونی اتحاد و همدلی مسلمانان بیش از پیش ضروری است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار