خبرهای داغ:
امام جمعه شهر آشخانه: سوم خرداد در حقیقت یک یوم الله است که در تاریخ انقلاب اسلامی به ثبت رسیده است.
کد خبر: ۸۶۸۰۱۶۲
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام والمسلمین احمد زاده امام جمعه آشخانه در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته با اشاره به نیمه شعبان گفت:منتظر واقعی کسی است که خود را پیش از آمدن میهمان آماده کرده وسر پا منتظر پذیرایی از او می باشد.

وی ادامه داد:هر کس مدعی است منتظر امام زمان(عج) است باید گوش به فرمان ایشان باشد ودلبستگی به دنیا و زرق وبرقش نداشته باشد وزندگی اش مطابق میل آن حضرت باشد.

احمد زاده تاکید کرد: منتظر واقعی امام زمان عج باید محبت ایشان را در دل خود جای دهد تا به معنای واقعی کلمه ظهور را درک کند.

امام جمعه آشخانه بیان داشت: منتظر باید بداند که برنامه ایشان جهانی است وتنها در ایران اتفاق نمی افتد نمونه های عینی آن حزب الله لبنان وقیام شیخ زکزاکی در نیجریه است.

وی ادامه داد: امروز به برکت حضور نیرو های جبهه مقاومت وموشکهای دفاعی جمهوری اسلامی ایران پشت استکبار به لرزه در آمده است.

احمد زاده با اشاره به سالروز آزاد سازی خرمشهر گفت:سوم خرداد در حقیقت یک یوم الله است که در تاریخ انقلاب اسلامی به ثبت رسیده است.این کار باعث تحسین ایثار رزمندگان اسلام شد واستکبار برخود لرزید.

امام جمعه آشخانه تصریح کرد:عامل اصلی آزاد سازی خرمشهر اعتماد وتوکل به خداوند بود.در آن زمان هیچ کسی باور نمی کرد که چنین اتفاقی بیفتند.رزمندگان با گذشتن از جان خود این افتخار را رقم زدند.

وی ادامه داد: امروز روحیه همان رزمندگان نیاز است تا اقتصاد مقاومتی تحقق پیدا کند ومشکلات مردم در تمامی جنبه ها حل گردد.

احمد زاده اظهار کرد:سربازان گمنام امام زمان در تامین امنیت مردم نقش مهمی دارند وچه بسیار پروژه هایی برای آسیب رساندن به ما بوده است که به دست این عزیزان خنثی شده است.

امام جمعه آشخانه خاطر نشان کرد:رهبری جمله مجاهدت های خاموش را برای سربازان گمنام امام زمان عج به کار بردند زیرا آن ها در شرایط سخت وبی سروصدا کار می کنتدو مشکلاتی که پیش می آید را رفع می کنند تا امنیت مردم تامین شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها